رئیس سابق دانشگاه آزاد گفت:‌ خوشحالم از اینکه این مسئولیت از شانه من برداشته شد بدون آنکه خودم خواهان استعفا از سمتم باشم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "فرهاد دانشجو" در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که در ساعت 10 صبح امروز در دانشکده علوم پایه دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، حضور یافت.  
 
وی با عرض سلام و ادب خدمت مقام عظمای ولایت و جانبازان حاضر در جلسه گفت: در سال گذشته براساس تکلیف و با اصرار هیات امنای دانشگاه و شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده گرفتم.  
 
دانشجو تصریح کرد:‌ اینجانب با بهره‌گیری از معاونین و روسای محترم واحدهای مختلف دانشگاه و با همراهی جمع کثیری از خانواده‌های این دانشگاه، اعضای هیات علمی و دانشجویان محترم و با استفاده از روش‌های علمی نوین و تجارب و نظرات مدیران عالی وظیفه خود را در این دانشگاه آغاز کردم.  
 
رئیس سابق دانشگاه آزاد با اشاره به اقدامات مثبتی که در زمان تصدی ریاست دانشگاه آزاد انجام داد، اظهار داشت: ارتقای کیفیت سطح ورزشی دانشگاه به نقطه مطلوب، ایجاد فضای تعامل با ارزش‌های انسانی، ایجاد سیستم غیرمتمرکز مدیریتی، همچنین افزایش رشته‌های متفاوت دانشگاه‌ در سطح ارشد و دکتری از جمله این موارد بود.  
 
وی در همین راستا اضافه کرد: عقد قرارداد آموزشی و پژوهشی برای رفع نیازهای دانشجویان از دیگر اقدامات محسوب می‌شد و همچنین کاهش نرخ رشد شهریه دانشجویان از مواردی بود که منجر به افزایش دانشجویان در دانشگاه آزاد شد؛ علاوه بر این افزایش حقوق کارمندان و به دست‌ آوردن رتبه اول تولید علم در کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی از جمله این موارد بود.
 
دانشجو افزود: برگزاری آزمون‌های متعدد در مقاطع مختلف که با کمال نظم در سطح کشور برگزار شد همچنین یکی دیگر از نکات مثبتی که در یک سال ریاست من انجام شد حذف کنکور در تعدادی از رشته‌های دانشگاه است. علاوه بر این برای اولین بار کنکور مشترکی را با وزارت تحقیقات علوم و فناوری برگزار کرد، گسترش فعالیت‌ تشکل‌ها یکی دیگر از اقدامات مثبت انجام شده در دوره ریاست من محسوب می‌شود. 

رئیس سابق دانشگاه آزاد گفت: خوشحالم از اینکه این مسئولیت از شانه من برداشته شد بدون آنکه خودم خواهان استعفا از سمتم باشم. 

وی اظهار داشت: با تشکر از رهبر معظم انقلاب، اعضای هیات مدیره، رئیس هیات امنا و همچنین رئیس سابق دانشگاه آزاد جناب آقای جاسبی، آرزوی توفیق برای دکتر میرزاده را در این سمت خواستارم.  
 
دانشجو در پایان خاطرنشان کرد: به مدیران ارشد توصیه می‌کنم که از شعارها و تهمت‌های بی‌اساس افراد فرصت‌طلب جلوگیری کرده و اجازه ندهند که توان و تلاش خالصانه فردی در سمتش نادیده گرفته شود. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: دانشجو ، مراسم ، تودیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار