مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهاشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: عقلانیت روحانیت شیعه در چهره رئیس‌جمهور ایران درخشید ، استراو: تهديد ايران هم احمقانه است / ايران به مراتب از نظام‌هاي ديگر خاور ميانه و ساير نقاط دنيا دموکراتيک‌تر است ، اصلاحيه بودجه 92 هفته آينده در دستور کار کميسيون برنامه و بودجه و.. است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اصلاحيه بودجه 92 هفته آينده در دستور کار کميسيون برنامه و بودجه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/3/1571383_724.jpg

سخنگوي کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اصلاح لايحه بودجه 92 گفت:‌ اصلاحیه بودجه 92 سه‌شنبه هفته آينده (9 مهر) در دستور کار کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات قرار خواهد گرفت.

نمايش اعتدال و بينش عاقلانه در صحبت‌هاي رييس جمهور/ آغاز فعاليت و برنامه‌ريزي‌ حزب کارگزاران براي انتخابات آتي

دبيرکل حزب کارگزاران سازندگي گفت: صحبت‌های دیشب رئيس‌جمهور همانند تمامی سخنرانی‌های وی نمایانگر اعتدال و پرهیز از بینش‌های افراطی و غیرعاقلانه است.

اصلاحيه بودجه 92 هفته آينده در دستور کار کميسيون برنامه و بودجه

سخنگوي کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اصلاح لايحه بودجه 92 گفت:‌ اصلاحیه بودجه 92 سه‌شنبه هفته آينده (9 مهر) در دستور کار کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات قرار خواهد گرفت.

آزادسازي قيمت بليط هواپيماها در دستور كار است
 وزير راه و شهرسازي گفت: آزادسازي قيمت بليط هواپيماها در دستور كار اين وزارتخانه قرار دارد.

حقوق ايثارگري در هر شرايط بايد پرداخت شود
عضو كميسيون برنامه و بودجه گفت: حقوق ايثارگران مصوبه مجمع تشخيص است و در هر صورت اين حقوق بايد پرداخت شود.

ايران فرصت اعتمادسازي دوباره‌اي به دولتمردان آمريكا داده است/ انقلاب با جنگ صادر نمي‌شود

رئيس قوه قضاييه با گراميداشت ياد و خاطره دوران دفاع مقدس و تاكيد بر لزوم ماندگاري و حفظ ارزش‌هاي الهي و معنوي آن دوران گفت: انقلاب با جنگ صادر نمي‌شود بلكه با فرهنگ عاشورايي مي‌توان آن را به جهان صادر كرد آنگونه كه در سال‌هاي گذشته شاهد بوديم.

عملیات "کمان 99" باعث تحیر جهانیان شد
 مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: عملیات "کمان 99" باعث تحیر جهانیان و دشمن شد، چرا که تصور صدام بر این بود که نیروی هوایی ایران توانایی پاسخگویی به این تهاجم را ندارد و ارتش عراق می‌تواند طی سه روز بخش قابل توجهی از ایران را تصاحب کند.

استراو: تهديد ايران هم احمقانه است / ايران به مراتب از نظام‌هاي ديگر خاور ميانه و ساير نقاط دنيا دموکراتيک‌تر است

جک استراو وزير امور خارجه پيشين انگليس که در طي دو ماه گذشته براي دومين بار به استوديو بي‌بي‌سي مي‌آمد به موضوعات مختلف از جمله مذاکرات هسته‌اي ايران با غرب پاسخ داد.

عقلانیت روحانیت شیعه در چهره رئیس‌جمهور ایران درخشید

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یک بار دیگر عقلانیت روحانیت شیعه در چهره رئیس جمهور اسلامی ایران در سازمان ملل متحد درخشید.

فردا، مراسم غبارروبي مزار شهدا در سراسر كشور

 شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي به مناسبت سالگرد هفته دفاع مقدس از عموم ملت شهيد پرور و هميشه در صحنه ايران اسلامي دعوت كرد تا با حضور پرشور، گسترده و معنوي خود در مراسم غبارروبي، عطرافشاني و گلباران مزار شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس كه فردا، در سراسر كشور برگزار مي‌شود؛ با آرمان‌هاي شهدا و امام شهدا تجديد ميثاق كنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار