دبیر تشکیلات اتحادیه اسلامی مستقل دانشجویان با اشاره به واکنش منفی نخست وزير رژيم صهيونيستي و چندسناتور آمریکایی به سخنان دکتر روحانی گفت: امروزه ایران به عنوان قدرت بزرگ منطقه‌ مطرح است و هر گونه تصميم و سياست عجولانه در قبال جمهوري اسلامي با پاسخي مناسب همراه خواهد بود، لذا غرب چاره‌اي جز به رسمیت شناختن حقوق ملت ايران نخواهد داشت.

"علیرضا کریمی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سخنرانی ریاست جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل اظهارداشت: این نکته کلیدی همواره در قوانين بین‌المللی مخدوش مانده است که آمريکا به عنوان حامي تروريست و کشوری که بيشترين استفاده را از سلاح شيميايي کرده نبايد حق اظهار نظر در اين خصوص را به خود بدهد.

دبير تشکيلات اتحاديه اسلامي مستقل دانشجويان از آمريکا به عنوان تهديدي براي امنيت جهان ياد کرد و گفت:  آمریکا کشوری است که علیه بشریت در نقاط مختلف جهان مانند؛ غزه، ايران و سوريه از سلاح شیمیایی استفاده کرده است.

کريمي سخنان رئيس جمهور در مجمع عمومي سازمان ملل را مفيد دانست و بيان کرد: کشورهایی که از سلاح هسته‌ای استفاده می‌کنند در درجه اول بايد خلع سلاح شوند.

دبير تشکيلات اتحاديه اسلامي مستقل دانشجويان با اشاره به واکنش منفی نخست وزير رژيم صهيونيستي و چندسناتور آمریکایی در خصوص سخنرانی دکتر روحانی اظهار داشت: امروزه ایران به عنوان قدرت بزرگ منطقه‌ مطرح است و هر گونه تصميم و سياست عجولانه در قبال جمهوري اسلامي با پاسخي مناسب همراه خواهد بود، لذا غرب چاره‌اي جز به رسمیت شناختن حقوق ملت ايران نخواهد داشت. 

وي با بيان اينکه هدف جمهوري اسلامي مقابله با ظلم جهاني و برپايي عدالت است،  خاطرنشان کرد: ملت ایران باید از برخورد نتانیاهو نسبت به سخنان ریاست‌جمهوری خشنود بشود چرا که طبق سخنان حضرت امام خمینی(ره) زمانی که دشمن از ما ناراحت است به این معناست که ما راه خود را صحیح انتخاب کردیم و در مسیری دقیق گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار