عضو حزب کاگزاران سازندگی گفت: ادبیات فاخر دکتر روحانی، جهانیان را از واکنش منفی نسبت به ایران برحذر داشت، جمهوری‌اسلامی‌ایران براساس مشی اعتدال‌گرایانه و مصلحت‌جویانه، ضمن رعایت حقوق خود، علاقمند به صلح جهانی است.

"جهانبخش خانجانی"، عضو حزب کاگزاران سازندگی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سخنرانی دیشب "حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین دکتر حسن روحانی"، در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: سخنان دکتر روحانی با الهام از فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری با دفاع از حق هسته‌ای ایران، دشمن‌سازی نداشت، مباحث مطرح شده بیشتر بر اساس عزت، حکمت و مصلحت کشور بود.
 
وی ادامه داد: ادبیات فاخر دکتر روحانی، جهانیان را از واکنش منفی نسبت به ایران برحذر داشت.
 
عضو حزب کاگزاران سازندگی افزود:‌ جمهوری‌اسلامی‌ایران براساس مشی اعتدال‌گرایانه و مصلحت‌جویانه، ضمن رعایت حقوق خود، علاقمند به صلح جهانی است.
 
خانجانی تصریح کرد: سخنان دکتر روحانی نشان داد که در سطح بالای مسئولین جمهوری اسلامی؛ مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و سایر ارکان نظام، اهل ستیزه و دشمن‌زایی نیستند، بلکه برای حل معضلات و مسائل کشور، خاورمیانه و جهان، خواهان نقش مثبت هستند.

عضو حزب کاگزاران سازندگی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر "نرمش قهرمانانه"، تصریح کرد: افراط و تفریط در این زمینه، سیاست‌های کلان جمهوری‌اسلامی ایران را دچار آسیب خواهد کرد.

وی ادامه داد: باید مصالح کشور و منافع ملی را در نظر گرفت، عده ای تندخو در داخل و عده ای ماجراجو در خارج، تلاش می‌کنند این مواضع را به کرنش و یا تسلیم و عده‌ای آن را به ستیزه‌جویی مجدد تلقی کنند و باید از این شیوه دوری کرد.
 
عضو حزب کاگزاران سازندگی در پایان با اشاره به فعالیت مجدد حزب متبوعش، خاطرنشان کرد: حوزه‌های مختلف حزب کارگزاران در سال‌های گذشته، فعال بوده اما با توجه به شرایط کشور، نمود عینی نداشت، اما اکنون با توجه به شرایط؛ حزب کارگزاران فعال‌تر شده و امیدواریم با فراهم شدن فضای مناسب، کارگزاران هم به فعالیت خود نمود عینی ببخشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجمع ، عمومی ، سازمان ، اقتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار