نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رییس جمهوری به نیویورک پیام صلح ایران را به گوش جهانیان خواهد رساند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، عزیزی ، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در خصوص سفر رییس جمهور به نیویورک اظهار داشت: این سفر کمک می‌کند که پیام رهبری و مردم ایران از طریق تریبون بین‌المللی به گوش جهانیان برساند.

وی با بیان اینکه این سفر نشان خواهد داد که مردم ایران مردمی صلح طلب هستند و به دنبال سلاح کشتار جمعی نیستند و خواستار ترویج فرهنگ صلح و امنیت در جهانند، افزود: مردم آزاده دنیا می‌دانند که ایران کشوری صلح طلب هستند اما این تریبون پیام ایران را به سردمداران حکومت‌هایی که سعی دارند شرایط ناامنی را در بین کشورهای منطقه دنیا ایجاد کنند تا به منافع خود برسند می‌رساند و قطعا دکتر روحانی در ابلاغ این پیام به دنیا موفق خواهند بود.

عزیزی تصریح کرد: علاوه بر انتقال پیام دوستی ایران به دنیا امید است که این سفر در تسریع حل مسائل سیاسی و روابط بین ایران و کشورهای دیگر موثر باشد.

نماینده شازند عنوان کرد: قطعا ایجاد مراودات با کشورهای دیگر به رفع تحریم‌ها علیه ایران کمک کرده و به افزایش مبادلات اقتصادی و بهبود روابط سیاسی منجر خواهد شد و می‌توان این دستاوردها را برای این سفر پیش‌بینی کرد./س

برچسب ها: سفر ، رئیس جمهور ، نیویورک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.