نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر روحانی به نیویورک باید به تعامل جمهوری اسلامی ایران در عالی‌ترین رتبه با ملت‌های آزادیخواه دنیا تبدیل شود تا دنیا بدانند که ملت ایران صلح‌طلب و صلح‌خواه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام حبیب برومند افزود: همه ما انتظار داریم که رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل نمایشی از صلابت، ‌اقتدار و کرامت ایرانیان را در محل سازمان ملل به خوبی و به شایستگی تبیین کند و از فرصت پیش آمده در بیان دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران که همراه با صلح‌طلبی و آرامش است، بهره بگیرد.

وی گفت: قطعاً رئیس جمهور با نگاهی که بر گرفته از اعتدال و عقلانیت است با رؤسای جمهور و سفیران کشورهای مختلف در این آوردگاه دیدار و نشست خواهد داشت و از بهترین فرصت دیپلماسی سالانه در تبیین رویکرد صلح‌طلبانه و منش عزت‌مندانه جمهوری اسلامی ایران در برابر سایر کشورها استفاده می‌کند.

برومند با بیان اینکه به این مذاکرات بسیار خوش‌بین هستیم و امیدواریم دستاورد آن ارتقای جایگاه قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایران باشد، خاطر نشان کرد: امیدواریم با این سفر و انجام مذاکرات مطلوب بسیاری از تنش‌ها و اختلاف‌نظرها مرتفع شده و بتوانیم در فضای دیپلماسی مثبت و سازنده کارها را به پیش ببریم.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد:‌ دستاورد این سفر می‌تواند در عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصادی و کاهش برخی از آثار تحریم و تهدید مؤثر باشد چرا که دیدگاه جمهوری اسلامی ایران دیدگاه احترام متقابل با کشورهای مختلف به غیر از رژیم صهیونیستی است که هرگز جمهوری اسلامی ایران آن را به رسمیت نشناخته و حکومت جعلی آن را قانونی نمی‌داند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.