نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان حسن روحانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: همان‌طور که انتظار می‌رفت سخنان رئیس جمهور ایران عیب‌جویانه و ریاکارانه بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از یدیعوت آحارونوت؛نتانیاهو مدعی شد:رئیس جمهور ایران در حالی درباره حقوق بشر سخن می‌گوید که نیروهای ایران در قتل عام شهروندان بی‌گناه در سوریه دست دارند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان رئیس جمهور ایران در خصوص ترور دانشمندان هسته‌ای ایران به دست "جنایتکاران" نیز مدعی شد:روحانی در حالی تروریسم را محکوم کرد که رژیم ایران در دهها کشور در سرتاسر جهان مرتکب تروریسم است.
نتانیاهو درخصوص سخنان روحانی که برنامه هسته‌ای ایران را به صراحت در راستای اهداف صلح‌آمیز خواند؛ گفت: ایران از لحاظ نفت یکی از ثروتمندترین کشورها است و برای تولید برق روی موشک‌های بالیستیک و تأسیسات هسته‌ای سرمایه‌گذاری نمی‌کند. 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرد در سخنان رئیس جمهوری ایران هیچ پیشنهاد واقعی برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای یا تعهدی برای پایبندی به قطعنامه‌های شورای امنیت مشاهده نمی‌شد.
گفتنی است؛ حین سخنرانی حسن روحانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل هیات رژیم صهیونیستی غایب بودند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
-
محمد حسینی
۰۸:۳۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
ما بفکر ارزانی هستیم اینقدر از اعراب لطمه دیدیم که از دیگر کشور ها طمه ندیدیم من یک شیعه واقعی هستم ولی از این اعراب فعلی بشدت نفرت دارم چون که خیانتکار هستند
آخرین اخبار