بخشدار رودهن گفت: در سطح خانورمیانه در زمینه علم و فناوری ایران حرف اول را می زندو با پشتکار جوانان متخصص وولایت مدار ایران زمین این حرف را در جهان هم خواهیم زد .

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در این مورد که آینده سازان ایران زمین در آینده همین دانش آموزان هستند گفت:آینده سازان ایران زمین در آینده همین دانش آموزان هستند که در مقاطع مختلف تحصیلی مدارج ترقی و رشد علمی خود را طی می کنند و هر کدام در شغلی آینده این مرز و بوم را در دست می گیرند.

بخشدار رودهن با اشاره به این موضوع که رزمندگان اسلام در مسیر رهنمود های حضرت امام خمینی (ره) با نثار جان خود انقلاب اسلامی را به پایداری و استقلال رساندند آینده نظام جمهوری اسلامی در دست دانش آموزان و دانشجویان ما است همانطور که در دوران دفاع مقدس شاهد فداکاری های فراوانی از رزمندگان اسلام در جبهه نبرد حق علیه باطل در سنین جوانی بودیم زیرا آنها با در مسیر رهنمود های حضرت امام خمینی (ره) با نثار جان خود انقلاب اسلامی را به پایداری و استقلال رساندند.

بخشدار رودهن در ادامه این مطلب اضافه کرد : برای حفظ این پایداری آینده سازان ایران زمین و محافظان نظام جمهوری اسلامی و پاسداران ولایت فقیه باید مدیرانی خوب و ولایت مداربرای این مملکت اسلامی باشند باشند.

طاهر خانی در خاتمه اظهار داشت :ما در زمینه های مختلف مانند علم و فناوری بعد از جنگ تحمیلی به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان به افتخارات زیادی دست پیدا کردیم و در سطح خانورمیانه ایران حرف اول را می زندو با پشتکار جوانان متخصص وولایت مدار ایران زمین این حرف را در جهان هم خواهیم زد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.