مديركل ثبت احوال آذربايجان شرقي گفت: ميزان ازدواج ثبت شده آذربایجان شرقی در سال گذشته ۴۶ هزار و ۶۶۲ نمونه بوده که با ۵.۶ درصد از سهم كل كشور، در رتبه ششم جای دارد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، جعفري آذر در جلسه مسئولان اداره كل ثبت احوال آذربایجان شرقی با معاون سياسي و امنيتي استاندار این استان با بیان اینکه هفت هزار و ۲۵۵ مورد طلاق نیز در استان به ثبت رسيده كه با ۴.۸ درصد از سهم كل كشور همچنان در رتبه ششم قرار دارد، ادامه داد: در بحث مرگ و میر نیز مردان با ۱۱ هزار و ۵۱۸ مورد فوتي در سال گذشته بيشتر از زنان فوت شده در استان بودند كه ۹ هزار و ۶۹۰ نفر بود.

وی رتبه آذربایجان شرقی را در مرگ و میر پنجم بیان کرد و گفت: جمعيت استان بر اساس آخرين سرشماري صورت گرفته در سال ۹۰، به سه ميليون ۷۲۴ هزار و ۶۲۰ نفر رسيده و ۴.۹ درصد از جمعيت كشور را تشكيل مي دهد و ششمين استان كشور از نظر ميزان جمعيت محسوب مي شود.

جعفری آذر با اشاره به اینکه برای صدور 3 میلیون كارت هوشمند الكترونيك آمادگی کامل داریم، گفت: در مرحله اول اين طرح، كارت هوشمند الكترونيك فرمانداران و بخشداران صادر شد و آماده ايم تا مرحله دوم نیز به زودي آغاز شود./س

برچسب ها: ثبت ، ازدواج ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.