نماينده سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه در حوزه‌هاي علميه گفت: طي برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته و پيشنهادهاي ارائه شده، دبيرخانه دائمي سنت وقف در كشور داير مي‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام و المسلمين سيدجلال رضوي‌مهر گفت: طي ديداري كه با مديركل اوقاف و امور خيريه استان كرمانشاه داشتيم، پيشنهاد داديم تا دبيرخانه دائمي سنت وقت به منظور توسعه هر چه بيشتر اين اقدام خدا پسندانه تشكيل شود.
وي عنوان داشت: نظر مدير حوزه‌هاي علميه و همچنين نماينده مقام معظم رهبري در حوزه‌هاي علميه بر اين است تا موقوفات حوزه‌ها احيا شود و بايد با ظرفيت‌هاي موجود اين موقوفات را احيا كنيم.
حجت‌الاسلام رضوي‌مهر در ادامه با بيان اينكه بايد موضوع وقف ترويج شده و فرهنگ سازي صورت گيرد گفت: همزمان با هفته وقف دومين نشست هم‌انديشي وقف به ميزباني استان كرمانشاه برگزار مي‌شود كه انديشمندان داخلي و خارجي در آن حضور خواهند داشت.
وي گفت: اميد است اين هم‌انديشي بتواند در ترويج فرهنگ وقف در جامعه اثر گذار بوده و روز به روز اين سنت حسنه در كشور ترويج شود.
نماينده سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه در حوزه‌هاي علميه بيان داشت: براي برگزاري اين هم‌انديشي مهم چندين پيش جلسه برگزار مي‌شود كه نخستين پيش جلسه در استان قم برگزار و مقدمات كار فراهم شده است./س
برچسب ها: قم ، سنت وقف ، نشست وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.