نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانش‌آموزان ایران اسلامی باید با داشتن درک صحیح از موقعیت، نهضت علمی را جدی بگیرند.

رجایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: دانش‌آموزان امروز آینده‌سازان و مدیران فردای این کشور هستند و باید در تربیت و تعلیم این عزیزان بر اساس الگوهای اسلامی توجه ویژه‌ای داشت.

وی گفت: ماه مهر آغاز بهار جدیدی در علم و دانش است و دانش‌آموزان باید خود را برای این بهار آماده کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقارن بهار تعلیم علم و دانش با روزهای جنگ و دفاع مقدس بسیار مبارک و خجسته است که باید این تقارن را به فال نیک گرفت و برای آشنا کردن نسل جدید انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت از این فرصت‌ها استفاده برد.

رجایی افزود: ایثارگری‌های جوانان در دوران دفاع مقدس را باید زنده نگاه داریم تا نسل جدید با دلاوری‌ها و فضای هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند چرا که عزت و افتخار امروز کشور و ملت ایران مدیون ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس تبلور اثرگذاری نهضت عاشورا در جهان است، گفت : امروز جوانان باید به خوبی در جریان وقایع هشت سال دفاع مقدس قرار بگیرند و بدانند برای آزادی و استقلال این کشور چه خون‌هایی بر زمین ریخته شده است.

رجایی افزود : دفاع مقدس گنجینه بسیار با ارزشی از افتخارآفرینی‌ها، ایثارگری و شهادت‌طلبی‌های رزمندگان اسلام است که قشرهای مختلف جامعه باید در راستای حفظ و نگهداری از این میراث ارزشمند و انتقال آن به نسل‌های بعد بکوشند./س

برچسب ها: موقعیت ، نهضت ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.