مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار گفت: 41 مدرسه این شهرستان از تخته‌های هوشمند استفاده می‌کنند که هزینه کامل آن از سوی خیران منطقه پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، اصغر رضاپور امروز در انار اظهار داشت: 52 کلاس در 41 مدرسه این شهرستان از تخته‌های هوشمند استفاده می‌کنند که هزینه‌ آن 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی خیران منطقه پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در کشور 26 هزار دانش‌آموز و 5 هزار معلم شهید داریم، تصریح کرد: پیشرفت و اقتدار کشور در تمام عرصه‌های ملی و بین‌المللی به برکت خون شهدا است و باید پاسدار آن باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار با اشاره به بازگشایی مدارس بیان داشت: مهر، ماه نشاط و حضور گرم دانش‌آموزان در مدارس است و اکنون فصل بهار تعلیم و تربیت و محبت و فصل جوانه زدن شکوفه‌های علم و دانش و آگاهی است.

رضاپور با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان سرمایه‌های بزرگ این کشور هستند، زیرا آینده کشور در دست آنها است، خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه کشور دردست معلمان است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی توسعه کشور را در گرو توجه به آموزش و پرورش دانست و عنوان کرد: سند تحول بنیادین از افتخارات آموزش و پرورش است که محور این سند معلمان هستند./ج1

برچسب ها: مدارس ، آموزش ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.