سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تا این لحظه سانحه هواپیمای حجاج کرمانی 13 مجروح داشته است.

دکتر امین صابری‌نیا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان گفت: 12 نفر از مجروحان به بیمارستان شهید باهنر و 1 نفر به بیمارستان سیدالشهدا منتقل شده‌اند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه این حادثه در اثر ترکیدگی لاستیک هواپیما رخ داده است، خاطرنشان کرد: هنوز دلایل فنی این ترکیدگی مشخص نشده است.

صابری‌نیا با اشاره به اینکه این حادثه ساعت 15:18 دقیقه رخ داده است، خاطر نشان کرد: ساعت 15:25 دقیقه این حادثه به اورژانس اطلاع داده شد.

وی افزود: یک آمبولانس ویژه حجاج در فرودگاه مستقر بود که 4 آمبولانس دیگر هم به محل اعزام شدند و یک اتوبوس- آمبولانس هم اکنون در فرودگاه مستقر است.

صابری نیا خاطرنشان کرد: یک نفر از مجروحان از محل زانو و یک نفر از کف پا دچار شکستگی شده‌اند و دو نفر هم مشکوک به شکستگی مهره‌های کمر هستند.

وی تصریح کرد: تا این لحظه بقیه مجروحان به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

هواپیمای بوئینگ 747 شرکت هواپیمایی ماهان با 419 زائر و 25 خدمهدر ساعت 15:18 دقیقه عصر دوشنبه هنگام برخاستن از باند فرودگاه به سمت مدینه منوره بر اثر ترکیدگی لاستیک دچارسانحه شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: هواپیما ، حوادث ، حادثه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.