عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به سفر رئيس جمهور كشورمان به نيويورك گفت: حقانيت ايران براي بهره‌مندي از انرژي هسته‌اي بر اساس قوانين آژانس، حل مسئله هسته‌اي كشورمان و همچنين بحران سوريه مهم‌ترين محورهاي سخنان رئيس‌جمهور در نيويورك خواهد بود.

" منصور حقيقت‌پور" نماينده مردم اردبيل،‌ سرعين و نمين در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به سفر دكتر روحاني رئيس جمهور كشورمان به نيويورك و شركت در اجلاس سالانه مجمع عمومي سازمان ملل، اظهار داشت: رئيس جمهور كشورمان بايد در جریان سخنرانی خود مباحث مرتبط با حقوق مسلم جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌هاي مختلف به‌ويژه  انرژي هسته‌اي بیان كند.

وي افزود: رئیس‌جمهور بايد در سخنرانی خود به حقوق تضییع شده مردم ایران در اثر تحریم‌های غرب اشاره کرده و مباحث مرتبط با این موضوع را برای حاضرین در سازمان ملل متحد بيان كند.

عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان خاطر نشان كرد: به طور قطع يكي از مباحثي كه دكتر روحاني در سخنانش عنوان مي‌كند بحران " سوريه"  و اقدامات تروريستي در اين كشور خواهد بود.

گفتني است؛ روز گذشته حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني به منظور شركت در اجلاس سالانه مجمع عمومي سازمان ملل متحد تهران را به مقصد نيويورك ترك كرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار