زنان برايشان درك و توجه همسرشان مهم بوده و نيازمند تشكر و قدرداني هستند.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ زنان نيازمند تشكر و قدرداني بوده و تمايل دارند كه طرف مقابل همواره و در همه حال علاقه و محبتخود را ابراز كنند.
 
خانم‌ها خواهان آن هستند كه به راحتي مشكلات خود را بيان كرده و آمال و آرزوهاي آتي خود را مطرح كنند، بنابراين آقايان بايد با رفتار و گفتار مناسب خود به همسر خود اثبات كنند كه صميمانه وي را دوست دارند و همسر خود را درك مي‌كنند.
 
مريم ملك‌صالحي روانشناس و كارشناس ارشد مشاوره اين چنين بيان كرد: آقايان بايد نسبت به همسران خود مهربان باشند و قلبا براي وي اهميت ويژه‌اي قائل شوند. هرچند وقت يكبار به وي بگويند كه چقدر همسرشان برايش مهم است.
 
وي متذكر شد: خانم‌ها علاقمند هستند كه طرف مقابل، آن‌ها را غافلگير كند بنابراين آقايان لازم نيست كه هداياي گران قيمتي براي همسرشان تهيه‌ كنند بلكه فقط كافي است كه اين كار را از صميم قلب انجام بدهند. همچنين آقايان بايد براي همسرشان يك شنونده خوب باشند و براي افكار و عقايد همسرشان ارزش قائل شدند و نقاط قوت  افكار ناب وي را تشخيص بدهند و  هيچ گاه او را حتي به شوخي تحقير نكند.
 
ملك‌صالحي خاطر نشان كرد: هنگامي كه آقايان در جايي هستند كه نمي‌توانند آشكارا به همسرشان ابراز علاقه كنند به وي نگاه كرده، لبخند گرمي نثارش كنند.
 
به بهترين نحو با وي صحبت كرده و در حين مكالمه با وي ارتباط چشمي برقرار كنند و نيز به جاي آنكه در مورد ظاهر همسرشان صحبت كنند كمي به باطن همسرشان هم علاقه و تمايل نشان داده، استعدادهاي خاص وي را بيان كرده و تحسين كنند.
 
اين روانشناس در انتها گفت: آقايان اعتقادات نظريه‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي خودشان را حتما با همسر خود در ميان بگذارند./رض

برچسب ها: مردان ، زنان ، توجه ، همسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار