استاندار كردستان از دستگاه هاي متولي مسكن در استان خواست مردم را در جهت ساخت و سازهاي قانوني، هدايت، راهنمايي و تشويق كنند.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران، شهبازي در جلسه شوراي مسكن استان در سنندج، با اشاره به اينكه مردم نياز جدي به مسكن دارند و به هر طريقي مسكن خود را مي سازند، گفت: بايد مردم را به سمت ساخت و ساز قانوني و با مجوز هدايت و راهنمايي كنيم و از بروز مشكلات براي آنها و دولت جلوگيري كنيم. وي بيشترين ميزان درخواست مردم از مسوولان استان را زمين و مسكن دانست و افزود: بايد وضعيت موجود زمين هاي استان را بررسي كرد و هر جا زمين قابل واگذاري وجود دارد در اختيار مردم قرار دهيم تا به صورت قانوني اقدام به ساخت و ساز كنند.
استاندار كردستان در ادامه اجراي طرح مسكن مهر را منجر به رفع مشكلات مسكن بسياري از اقشار دانست و گفت: برخي افراد به جاي تلاش براي رفع مشكلات و موانع اجراي اين طرح، همواره مردم را مايوس و نااميد مي كنند كه اين درست نيست. وي بر كمك بيشتر اداره كل راه و شهرسازي كردستان به خبرنگاران استان تاكيد كرد و گفت: اين قشر از لحاظ مالي ضعيف هستند و از اين رو بايد بيشتر به آنها كمك كرد. شهبازي همچنين از مسولان استان خواست امكانات و امتيازاتي از قبيل زمين و مسكن نگيرند و تنها براي رفع مشكلات حوزه مسكن مردم، تلاش كنند و به افزايش اعتماد بين مردم و مسوولان كمك نمايند. /س
برچسب ها: هدایت ، میزان ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.