مدیر روابط عمومی باغ وحش تهران گفت: صبا ماده شیری که حدود 50 روز پیش صاحب 2 توله شیر شده بود با ترفند جالب پرسنل باغ وحش مادر خواندگی تک فرزند کاترین، را قبول کرد.

محمد رنجبر در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به دنبال زایمان همزمان دو ماده شیر در اواسط مرداد ماه گذشته، کاترین که اولین زایمان خود را تجربه می کرد به دلیل بی تجربگی از نگهداری تک فرزند خود امتناع کرد و پس از مدتی تغذیه توله شیر با شیشه شیر توسط مراقبین، با ترفندی جالب وظیفه بزرگ کردن را به عهده صبا گذاشتند.

وی ادامه داد: در این اقدام جالب مراقبین قفس شیرها، با جدا کردن بچه های صبا از وی و تماس بدنی بچه کاترین با بچه های صبا و انتقال بوی بدن آن ها به این توله شیر، در مرحله اول توله کاترین را با یکی از توله ها پیش صبا فرستادند ف صبا که متوجه نشده بود توله کاترین را پذیرفت و مشغول نوازشش شد.

مدیر روابط عمومی باغ وحش تهران در پایان خاطر نشان کرد: در مرحله بعد مجدداً توله ها را از مادر جدا و در ملاقات بعدی، صبا با سه توله شیر مواجه شد و پس از قدری تعامل هر سه را به آغوش پذیرفت و از آن زمان تا کنون هر سه توله شیر در کنار صبا به زندگی خود ادامه می دهند./ف
برچسب ها: صبا ، کاترین ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا صدری
۱۲:۳۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۲
جالب و خواندنی بود. ممنون
آخرین اخبار