با در اختیار داشتن بودجه بیمه ها توسط وزارت بهداشت ارتباط مالی پزشک و بیمار در سطح ایران بر چیده خواهد شد.

 قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت در حاشیه مراسم افتتاح فاز جدید بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مشهد با اشاره به سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی و توصیه به وزیر بهداشت گفت: اگر مصوبه ای که در مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر اینکه پول و بودجه به جای اینکه به صندوق بیمه ها برود مستقیما به وزارت بهداشت بیاید تصويب شود مشکلات بیمارستان ها در زمینه بیمه ای حل مي شود.

 وزیر بهداشت هم که این توصیه را مهم دانست و راهگشا دانست و گفت: ابتدا باید مصوبات به تایید مقام معظم  رهبری برسد و مجلس براساس آن قانون را تصویب کند ولی واقعیت اين است که همیشه بیمه ها دستشان خالی  است و به نوعی ناتوان اند، با اين حال در اختیارگرفتن بودجه بیمه ها به وزارت بهداشت از افتخارات ماست.

 وی عنوان کرد: اگر این اتفاق با تایید مقام معظم رهبری بیافتد، بیمارستان های دولتی از وضعیت نامطلوب در خواهند آمد تا در قبال  هزینه های دریافتی ارقام یا وجوه غیر متعارف برداشته شود که دراین بین بیمه تنها راهکار است.

 با در اختیار داشتن بودجه بیمه ها  توسط وزارت بهداشت ارتباط مالی پزشک و بیمار در سطح ایران بر چیده خواهد شد و همچنین بیمارستان های دولتی خوب و مجهزی خواهیم داشت./ح
برچسب ها: وزیربهداشت ، بودجه ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
خدا از دهنتون بشنوه یعنی ممکنه روزی مثل کشورهای اروپایی بساط مطب های پزشکی جمع بشه و تشریف ببرن در مراکز درمانی؟؟!!!! خداکنه