نماينده مردم اردبيل ، نير ، نمين و سرعين در مجلس شوراي اسلامي گفت: نواحي صنعتي اردبيل ظرفيت ايجاد پنج هزار شغل را دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفي افضلي فرد در نشستي با اهالي نير در مسجد جامع اين شهر رفع مشكلات بيكاري را از دغدغه هاي اصلي نمايندگان مردم اين استان در مجلس ذكر كرد و افزود: حمايت از واحدهاي صنعتي و توليدي و رونق سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي راهكار كاهش نرخ بيكاري در استان است.
وي از وجود محدوديت استخدام و جذب در ادارات دولتي خبر داد و گفت: مشاغل دولتي ساز و كار و مقررات قانوني خود را دارند و با توجه به محدوديت ها در اين حوزه حل مشكل بيكاري توجه بيشتر به بخش خصوصي را مي طلبد.
نماينده مردم اردبيل ، نير ، نمين و سرعين در مجلس شوراي اسلامي همچنين با تبريك هفته دفاع مقدس به همه رزمندگان و يادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: اقتدار و امنيت امروز را مديون رشادت ها و جان فشاني مجاهداني هستيم كه از همه هستي خود براي دفاع از انقلاب و نظام اسلامي گذشتند.
افضلی فرد گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با ارائه طرح حمايت و تقويت مساجد و حوزه هاي علميه كشور مصمم هستند وضعيت مساجد و مصلاها را در سراسر كشور سامان بدهند.
وي با بيان اين كه مساله اشتغال و معيشت از جمله مهم ترين دغدغه هاي مسوولان كشور است از مصوبه مجلس براي برداشت از صندوق ذخيره ارزي با هدف تامين كالاهاي اساسي مردم خبر داد.
وي به فعاليت دلالان در بازار و جمع كردن كالاهاي اساسي و ضروري مورد نياز مردم كه در قالب طرح تنظيم بازار ارائه مي شود اشاره كرد و افزود: افراد سودجو اين كالاها را پس از
احتكار با قيمت هاي بالا دوباره در بازار عرضه مي كنند و اين امر لزوم هوشياري و نظارت دستگاه هاي ذيربط را مي طلبد/س.

برچسب ها: اردبیل ، ظرفیت ، ایجاد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.