مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان از اختصاص 43 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار برای توسعه و ساماندهی شهرک‌های صنعتی در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، معروفی گفت: این اعتبار مربوط به اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان است، که امید است با تخصیص کامل روند روبه جلویی را در بخش صنعت و تولید در استان شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر استان کردستان، دارای 21 شهرک صنعتی است که از این تعداد 9 شهرک فعال و مابقی در دست اجرا هستند، افزود: 259 واحد صنعتی در این شهرک‌ها فعالیت می‌کنند.
معروفی تعداد واحدهای به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌های استان را 376 واحد عنوان کرد و اضافه کرد67 واحد دیگر هم در حال ساخت و ساز است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر 7 طرح در شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در دست اجراست، افزود: این طرح‌ها شامل آماده سازی شهرک صنعتی دیواندره با حجم کاری 40 هکتار و پیشرفت فیزیکی 50 درصد، زیرسازی و جدول‌گذاری معابر شهرک صنعتی دهگلان به مساحت 6 هزار مترمربع و پیشرفت فیزیکی 65 درصد، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی کامیاران به مساحت 3976 مترمربع و پیشرفت فیزیکی 14 درصد، آماده سازی شهرک‌های صنعتی مریوان و سرو آباد با وسعت کاری 42 هکتار و پیشرفت فیزیکی 30 درصد، تامین آب و تاسیسات آبرسانی و شبکه  فاضلاب ناحیه صنعتی یاسوکند به طول 8 کیلومتر و پیشرفت فیزیکی 85 درصد و اجرای شبکه فاضلاب شهرک صنعتی بانه بطول 5/3 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی است./س
برچسب ها: توسعه ، شهرک ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.