نمایش "پسران آفتاب" به کارگردانی سیامک صفری و بازی فرزین صابونی، جواد عزتی، سیامک صفری، مهشاد مخبری، جواد پولادی و محمدرضا جدیدی شب گذشته به اجرای خود در فرهنگسرای نیاوران پایان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران نقل از روابط عمومی نمایش، اجرای پسران آفتاب که از تاریخ سه شنبه 29 مرداد در فرهنگسرای نیاوران آغاز شده بود پس از یک ماه 29 شهریور ماه به پایان رسید.

این نمایش همچنین یک بار دیگر از تاریخ 16 تیر تا 25 مردادماه در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه رفته بود. 

داستان این اثر نمایشی که توسط نیل سایمون آمریکایی نگاشته شده و آهو خردمند متن آن را ترجمه کرده است، درباره دو بازیگر بازنشسته کمدی به نام های ال لوئیس و ویلی کلارک است که پس از 12 سال دوری و جدایی از هم قرار است در یک نمایش تلویزیونی مقابل هم به ایفای نقش بپردازند.
 
همچنین لازم به ذکر است سیامک صفری، فرزین صابونی و جواد پولادی در تازه ترین فعالیت خود قرار است در نمایش کمدی شیش و هشت به کارگردانی نیما دهقان به ایفای نقش بپردازند. این نمایش از تاریخ 4 مهر ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.

این اثر داستان عاشق شدن معلمی است که جیرجیر کفش هایش مشکلاتی را برای مطرح کردن علاقه اش به وجود می آورد و ماجراهای خنده دار و کمیکی را سبب می شود.

علاقه مندان می توانند برای رزرو بلیط این اثر نمایشی با شماره 09361010378 تماس حاصل نمایند.  
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار