امام جمعه موقت شهرستان رودهن گفت: تحریم ها وفشار اقتصادی آمریکا علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران ابزاری برای از پادرآوردن ایران نیست بخاطر اینکه ایمان الهی ملت ما را در برابر این موضوع مسون نگه داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین مویدی زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: آمریکا و کشور هایی که مدعی برخورداری از قدرت مطلق در جهان هستند در طول تاریخ نسبت به مظلومان جهان با نگاهی به افق دور دست در راستای حاکمیت بر کشور های ضعیف اهدافی طولانی مدت را مد نظر دارند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :تمام طرح ها و برنامه های سلطه گری آمریکایی ها تا کنون شکست خورده است و تجریبات گذشته آنها مانند حمله به کشور های ویتنام و عراق و غیره حاکی از این موضوع است.

امام جمعه موقت شهرستان رودهن با اشاره به تحریم ها علیه ایران اضافه کرد :تحریم های آمریکا علیه ایران به شکست خود استکبار جهانی منجر خواهد شد ملت ما با سلاح ایمان و اعتقاد به خدای متعال در برابر این تحریم ها مقاومت کرده اندهر چه قدر این تحریم ها از ساختار تنگ تری برخوردار شوندمقاومت مردم ما بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مویدی زاده در خاتمه با تاکید بر اینکه فشار اقتصادی ابزاری برای از پا در آوردن ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران نیست اظهارداشت :فشار اقتصادی آمریکا علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران ابزاری برای از پادرآوردن ایران نیست بخاطر اینکه ایمان الهی ملت ما را در برابر این موضوع مسون نگه داشته است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.