یک مسئول تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد این تشکیلات برای جبران کسری بودجه خود، قرار است هفته آینده از کشورهای بین المللی کمک کننده بخواهد 500 میلیون دلار کمک کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری شین هوا ؛ "محمد ابو رمضان" وزیر برنامه ریزی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد پس از ازسرگیری مذاکرات صلح میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین، این اولین باری است که کشورهای بین المللی کمک کننده قرار است چهارشنبه آینده در نیویورک با یکدیگر ملاقات کنند.

وی با بیان این که تشکیلات خودگردان فلسطین قرار است از کشورهای بین المللی کمک کننده بخواهد برای پایان دادن به کسری بودجه این تشکیلات به آن کمک کند افزود به علاوه تشکیلات خودگردان فلسطین قصد دارد در این نشست از این کشورها بخواهد به اسراییل فشار بیاورند تا از اقداماتی که مانع رشد اقتصادی فلسطین می شود دست بکشد.

وزیر برنامه ریزی تشکیلات خودگردان فلسطین با تاکید بر این که توسعه اقتصادی فلسطین به طور اساسی در صورتی امکان پذیر است که اسراییلی ها محدودیت های تحمیلی را از گذرگاه ها رفع کنند گفت هئیت تشکیلات خود گردان فلسطین گزارش خود را در خصوص برنامه های سرمایه گذاری در منطقه کرانه باختری رود اردن به کشورهای بین المللی کمک کننده ارائه خواهد کرد.

 تشکیلات خودگردان فلسطین قرار است در زمینه کشاورزی، گردشگری، صنعت، و زیر ساخت ها در کرانه باختری رود اردن سرمایه گذاری کند.

براساس آمارهای رسمی، تشکیلات خودگردان فلسطین در طی ماه های گذشته حدود 500 میلیون دلار از جامعه بین المللی دریافت کرده است اما برای حل بحران مالی خود به بیش از یک میلیارد دلار نیاز دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار