گلعلی بابایی:

دست فتنه گران "در هاله ای از غبار" بر ملا می شود

"در هاله ای از غبار" روایت سرنوشت حاج احمد متوسلیان به همراه تصاویری از اسناد موجود و حضور فتنه گران در این ماجرا را روایت می کند.

گلعلی بابایی، نویسنده کتاب "در هاله ای از غبار" در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: سرنوشت حاج احمد متوسلیان به دست فتنه گران به صراحت در شعر آغاسی با مضمون ای کننده حصار پیچیده، ای ماه به شام تار پیچیده، دستار کدام فتنه رویت را در هاله ای از غبار پیچیده در این کتاب بیان شده است.

 وی افزود: این کتاب، زندگی سردار بی نشان حاج احمد متوسلیان از کودکی تا اسارت را بیان می کند.

بابایی اظهار داشت: هدف من از پرداختن به زندگی حاج احمد احمد متوسلیان، آگاه شدن نسل جوان از شخصیت وی و شناساندن حاج احمد به جامعه است.

 نویسنده کتاب " در هاله ای از غبار" در خصوص عناوین کتاب عنوان کرد: این کتاب شامل 20 فصل با 208 صفحه، 46 صفحه تصویر ،سند و تحلیل است.

وی ادامه داد: تصویر کودکی حاج احمد، اسناد و تصویر مربوط به نامه های حاج احمد متوسلیان با دست خط خود به دادگاه دستگیری اش در سال 57 از سوی شاه، سند مربوط به هماهنگ  کردن  عملیات محمد رسول ا... با شهید همت، مشکلات تیپ 27 و نامه وی به شهید  حسن باقری، رونوشت  گذرنامه حاج احمد متوسلیان  هنگام رفتن به سوریه بازنگشتن وی و تصاویر مربوط به دوران نوجوانی وی تا اسارت در فصل های کتاب موجود است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار