مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: نصب دستگاه آی.ال.اس برای فرودگاه‌های اردبیل به مانند نیاز به آب ضروری و حتمی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مصطفی صفایی امروز در جریان بازدید استاندار و معاون امور عمرانی از طرح‌های عمرانی فرودگاه اردبیل اظهار داشت: نصب دستگاه ILS و ضرورت این دستگاه برای کاهش دید مناسب برای خلبان امری حیاتی است که باید هر چه زودتر این امر صورت بگیرد.

وی گفت: نصب دستگاه ILS برای فرودگاه اردبیل ضروری بوده و حضور بخش‌های تصمیم‌گیرنده کشوریبرای کمک به توسعه و پیشرفت استان از دلایل اصلی ارتقای سطح فرودگاهی در شرایط جوی ویژه استان اردبیل «مه و باد» برای نشست و برخاست با دید پایین‌تر است.

صفایی خاطرنشان کرد: با هماهنگی نمایندگان استان در مجلس و مسئولان امیدواریم تا آغاز فصل سرما شاهد نصب و راه‌اندازی این دستگاه ارزشمند باشیم تا تأخیرها و لغو پروازهای فرودگاه اردبیل به حداقل برسد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با اشاره به آغاز جابه‌جایی زائران حج تمتع از طریق فرودگاه اردبیل افزود: تمام تمهیدات لازم و برنامه‌ریزی‌ها اندیشیده شده تا پروازهای مستقیم زائران از فرودگاه اردبیل به سمت مدینه منوره انجام شود.

وی یادآور شد: ساخت و راه‌اندازی سالن مستقبلین ظرفیت خوبی را فراهم کرده تا مشکلات و نارسایی‌های ناشی از اعزام حجاج و برخی سرگردانی‌های اطرافیان و بستگان زائران در قالب این مجموعه برطرف شده و آنها بتوانند با حضور در سالن مستقبلین اقدام به بدرقه زائران حج تمتع کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، نصب ، دستگاه ، آی ، ال ، اس ، برای ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.