عضو هيئت‌رئيسه کميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به کاهش قيمت طلا و سکه گفت: با کاهش قیمت طلا و سکه وضعیت اقتصادی به سمتی پیش می‌رود که سرمایه‌ها در جهت صنعت و تولید به کار گرفته شود و امیدواریم که سیر نزولی ادامه داشته باشد زیرا همچنان برای کاهش نرخ طلا و سکه در بازار جا هست.

ابراهیم نکو نماینده رباط کریم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نوسانات اخیر بازار طلا و ارز و تأثیر آن بر اقتصاد کشور گفت: از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم تحلیل برآن بود که با توجه به حبابی بودن نرخ طلا و سکه به مرور زمان قيمت‌ها به پايه واقعی خود باز خواهد گشت.

نکو با بيان اينکه در حال حاضر روندی که در خصوص تنزل قیمت طی می‌شود یک روند آهسته است، ادامه داد: مسئله مهم این است که دولت در این بین با برنامه‌ریزی صحیح توانست کاهش قیمت را عملی کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی اظهار داشت: با کاهش قیمت طلا و سکه وضعیت اقتصادی به سمتی پیش می‌رود که سرمایه‌ها در جهت صنعت و تولید به کار گرفته شود و امیدواریم که سیر نزولی ادامه داشته باشد، زیرا همچنان برای کاهش نرخ طلا و سکه در بازار جا هست.

وی در پايان خاطرنشان کرد: سیاست‌مداران حوزه اقتصاد باید این مسئله را به گونه‌ای مدیریت کنند که افراد به سرمایه‌گذاری در بخش اقتصاد و تولید ترغیب شوند، زیرا اگر در این حوزه مدیریت مدبرانه و صحیح وجود نداشته باشد شاید همچنان شاهد رکود در حوزه اقتصادی باشیم. 

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار