رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ممنوعیت ها محدودیت های تردد روزهای پایانی شهریور ماه خبر داد.

سرهنگ سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش حجم مسافرت ها در روزهای پایانی شهریور ماه محدودیت های ترافیکی از امروز 27 شهریور ماه تا یکشنبه 31 شهریور ماه در سراسر کشور اجرا می شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار داشت: بر این اساس تردد موتورسیکلت ها از ساعت 12 امروز تا ساعت 24 روز یکشنبه 31 شهریور ماه در محورهای تهران، سمنان، چالوس، مشهد، هراز و فیروزکوه در هر دو سمت ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه تا ساعت 3 بامداد روز بعد جاده چالوس از کرج به سمت مرزن آباد و نیز از ساعت 17.30 این روزها تا ساعت 3 بامداد روز بعد این محور از سمت مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ سلبی ادامه داد: در همین راستا روزهای جمعه و یکشنبه از ساعت 13 تا 24 از رودهن به سمت آمل ممنوعیت تردد اجرا خواهد شد  و از ساعت 15 تا 24 از آب اسک تا رودهن یک طرفه خواهد بود.

وی تاکید کرد: همچنین از ساعت 6 امروز تا ساعت 24 روز یکشنبه 31 شهریور ماه محورهای هراز، بجنورد، گرگان، فاروج به سمت شیروان، چمن بید، جنگل گلستان، گلوگاه زرین دشت، سفید دشت، بروجن، لردگان، ایذه، دامهرمز، بهبهان، گچساران، ده دز، شهرکرد، دزفول، شوشتر، اهواز، اردبیل، قوچان به سمت مشهد، سبزوار به مشهد، تربت حیدریه به مشهد تردد کلیه کامیون ها و تریلرها ممنوع خواهد بود.

به گفته سلبی تردد انواع تریلر و کامیون از محورهای هراز و چالوس همچنان ممنوع است و نیز تردد تمامی تریلرها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 امروز تا 24 روز یکشنبه 31 شهریور ماه در محور تهران قائم شهر از هر دو سمت ممنوع و نیز تردد کامیون و تریلرها و اتوبوسها به استثنا حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز پنج شنبه تا ساعت 7 صبح شنبه در محور قدیم ساوه- همدان ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار داشت: تردد کلیه وسایل باربری، کامیون، کامیونت و تریلر به استثناء حاملان مواد سوختنی از ساعت 15 تا 24 روزهای جمعه و یکشنبه مسیر تردد از استان های مرکزی و اصفهان به سمت تهران ، محور سلفچگان- ساوه- تهران جایگزین خواهد شد و از ساعت 12 روز پنج شنبه تا ساعت 15 تا 24 روزهای جمعه و یکشنبه از محورهای قم- تهران، سلفچگان و کاشان – قم از دو سمت ممنوع است.

سرهنگ سلبی خاطر نشان کرد: همچنین تردد کلیه وسایل باربری، کامیون، کامیونت، تریلر به استثناء حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 15 روزهای جمعه و یکشنبه که از استان های هرمزگان،  سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد به سمت قم انجام می شود مسیر سه راهی نطنز، مورچه خور، دلیجان، سلفچگان، ساوه  تهران، به عنوان مسیر جایگزین خواهد بود.

 

 

 


برچسب ها: ترافیک ، ممنوعیت ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار