نرم افزار تحت وب جامع مديريت منابع انساني برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی شیراز طراحي ، توليد ،تكميل ، توسعه و انتشار یافته که دارای قابليت دسترسي و استفاده از امكانات آن توسط تمامي واحدهاي محيطي استان ، وجود دارد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت : امكان محاسبه و صدور انواع احكام حقوقي كاركنان به صورت يكپارچه ، محاسبه و ثبت نمرات ارزشيابي كاركنان و تنظيم تاثير آن در ساير امور پرسنلي ، امكان مطابقت كليه تغييرات نيروي انساني با تشكيلات مصوب ، امكان جمع آوري و محاسبه و امتياز بندي نتايج تحول ادارياز مزیت های این نرم افزار است .

 

معصومی بیان کرد : با استفاده از این نرم افزار ثبت و محاسبه حق عائله مندي و اولاد كاركنان به صورت خودكار قابل انجام است و همچنین اخذ تقاضا و محاسبه مبالغ كسر از حقوق بيمه تكميلي كاركنان بدون نياز به مراجعه حضوري آنها فراهم شده است .

معصومی گفت: با استفاده از نرم افزار تحت وب جامع مديريت منابع انساني امكان مشاهده احكام حقوقي همراه با امضا الكترونيكي احكام توسط كاركنان و همچنین محاسبه ميزان ساعات آموزشي امکان پذیر شده است .

وی افزود: با توجه به اهمیت ارایه آموزش های مستمر به کارکنان و لزوم ارایه این آموزش ها درشرایطی که حداقل وقت کارکنانگرفته شود،برگزاري دوره هاي آموزشي الكترونيكي در برنامه دانشگاه قرار گرفت که این اقدام از طريق سامانه جامع مديريت منابع انساني در شیراز محقق شد.

معصومی با اشاره به اینکه نرم افزار جامع منابع انساني دانشگاه علوم پزشکی شیراز(رشد) به عنوان نخستین دانشگاه در سطح كشور به سامانه يكپارچه تشكيلات وزارت بهداشت متصل شد، افزود: مستند سازي و اصلاح كليه فرآيندهاي امور رفاهي كاركنان با رويكرد الكترونيكي كردن خدمات همواره در برنامه ما بوده است/س .

برچسب ها: طراحی ، مدیریت ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.