عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: تیم اقتصادی دولت با توجه به انسجام، قدرت و علاقه به استفاده از اندیشه‌های متقاوت این نوید را می‌دهد که تحقق حماسه اقتصادی را بنا به "تاکید مقام معظم رهبری" تا پایان سال محقق کند.

"میرزابابا مطهری‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تحقق شعار "حماسه اقتصادی"در نیمه نخست سال اظهار داشت: حماسه اقتصادی به عنوان یکی از نمادهای قابل قبول در برنامه پنجم است، اما به دلیل تغییر و تحولات شش ماهه نخست سال که در دولت داشتیم، نمود خاصی برای تحقق این پیام مهم مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه تاکنون دستاورد خاصی در تحقق حماسه اقتصادی در نیمه اول سال در کشور مشاهده نشده است، گفت: برای دستیابی به چنین شعاری بعد از خلق "حماسه سیاسی" در کشور به نتایج قابل توجهی دست پیدا نکرده‌ایم و البته در شرایط کنونی یکی از سخت‌ترین کارهای دولت ایجاد تحول در این عرصه مهم و تاثیرگزار است.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری ادامه داد: تصمیمات و جهت‌گیری‌هایی که دولت دهم تاکنون در عرصه اقتصادی داشته برای درمان دردهای حاد و کوتاه‌مدت راهگشا بوده، اما نمی‌تواند به عنوان یک مصداقی برای حماسه اقتصادی به حساب آید.

مطهری‌نژاد با بیان اینکه برای تحقق حماسه اقتصادی باید دست به کارهای بزرگتری زد، خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت با توجه به انسجام، قدرت و علاقه به استفاده از اندیشه‌های متقاوت این نوید را می‌دهد که تحقق این حماسه را بنا به "تاکید مقام معظم رهبری" تا پایان سال محقق کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حزب ، تحقق ، حماسه ، اقتصادی ، سیاسی ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار