عضو حزب مردم‌سالاري با تشريح چگونگي تحقق شعار اقتصادی در کشور گفت: چشم‌انداز کشور برای تحقق چنین شعاری مثبت است، همانطور که رئیس‌جمهور نيز کاهش فشار‌های اقتصادي و فراهم‌سازی محيط کسب و کار در جامعه را مدنظر قرار داده‌ است.

"میرزابابا مطهری‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ویژگی‌ها و دستاوردهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: حفظ وفاق و انسجام ملی و برگزاری انتخابات در فضایی به دور از تنش مهمترين ویژگی‌های مهم اين دوره بود.

وي با اشاره به نقش مؤثر رسانه ملی در برگزاری انتخابات تصریح کرد: رسانه ملی در ارائه دیدگاه‌های کاندیداها و آگاهی‌‌بخشي به جامعه، نقش برجسته‌اي ايفا کرد و مانع از رجوع جامعه به شيوه‌هاي ناکارآمد رسانه‌هاي غربي شد.

این فعال سیاسی با تشريح چگونگي تحقق شعار اقتصادی در کشور گفت: چشم‌انداز کشور برای تحقق چنین شعاری مثبت است، همانطور که رئیس‌جمهور نيز کاهش فشار‌های اقتصادي و فراهم‌سازی محيط کسب و کار در جامعه را مدنظر قرار داده‌ است.

مطهری‌نژاد ادامه داد: برقراری آرامش نسبی در اوضاع اقتصادی کشور نشان از عملكرد مثبت دولت است و "حجت‌الاسلام و‌ المسلمین دکتر روحانی" در اجرای برنامه‌هایش باید بر مبناي فراجناحی‌بودن عمل کند و هيچ حزب، گروه و مسئولي حق دارد وي را تحت فشار قرار دهد.

وی در پايان خاطرنشان کرد: همه بايد بدانند در صورت احساس نياز به نقد عملکرد دولت، به طور منصفانه و با حفظ احترام اين کار را انجام دهند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حزب ، ایران ، انتخابات ، وحدت ، ملت ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار