هفته‌اي که گذشت رويدادهاي ويژه‌اي چون انتخاب "محمدباقر قاليباف" به سمت شهردار جديد تهران، هجمه اصلاح‌طلبان به "الهه راستگو" و واکنش صريح چهره‌هاي سياسي نسبت به آن، تحولات گفتماني و برنامه‌هاي آتي احزاب...را در بر داشت که خواندن آن خالي از لطف نيست.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، هفته‌اي که  گذشت رويدادهاي ويژه‌اي چون انتخاب "محمدباقر قاليباف" به سمت شهردار جديد تهران، هجمه اصلاح‌طلبان به "الهه راستگو" و واکنش صريح چهره‌هاي سياسي نسبت به آن، تحولات گفتماني و برنامه‌هاي آتي احزاب و ...را در بر داشت که خواندن آن خالي از لطف نيست.


ترقی: پروپاگانداي غرب براي متهم کردن سوريه به شکست انجاميده است
 
عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در اجرای پروژه حمله نظامی به سوریه در یک انزوای سیاسی قرار گرفته‌ و مجبور به عقب نشینی شده‌اند.





گزارش/ رژيم پهلوي در جنايت روز "17 شهريور" چند نفر را به خاك و خون كشيد؟


در پی وقوع جنايت ۱۷ شهریور، فرمانداری نظامی‌ در اطلاعیه‌ شماره‌ ۴ خود ضمن‌ متهم کردن مردم‌، اعلام‌ کرد در واقعه‌ ۱۷ شهریور، ۵۸ نفر کشته‌ و ۲۰۵ نفر مجروح‌ شده‌اند. دو روز بعد دادگستری‌ اعلام‌ کرد تعداد کشته‌شدگان‌ به‌ ۹۵ نفر رسید. با این حال بعضی عقیده داشتند باید بررسی کرد که آیا ادعاهای اخیر صحت دارد یا نه در حالي كه برخی آگاهان معتقد بودند که ....





حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی: شهدای ۱۷ شهریور در عرصه تاریخ می‌درخشند


نماینده ولی فقیه در سپاه در خصوص شهدای ۱۷ شهریور گفت: بحث میدان شهدا یکی از برگ‌های طلایی ملت سازی حضرت امام خمینی(ره) است و شهدای ۱۷ شهریور در عرصه تاریخ درخشیده و هرگز فراموش نخواهند شد.


حبیبی:  خودنمايي نقض حقوق بشر بر پيشاني آمريکا/ اوباما تنها مانده است

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامي گفت: آمریکائی‌ها انتظار دارند جامعه جهانی و به ویژه روسیه و چین در این کشتار با آنها همگرایی کند. اما آنها به هدف خود نرسیدند و ننگ نقض حقوق بشر بر پیشانی دولت آمریکا همچنان خودنمایی می‌کند.
 




پیکر آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی در قم تشییع شد

 

پیکر پاک مرحوم آیت‌الله طاهری خرم آبادی، عضو فقید خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه، با حضور شخصیت‌های حوزوی و کشوری و عموم ارادتمندان فقه و فقاهت، در قم تشییع و به خاک سپرده شد.





 200هزار موشک حزب‌الله، رژيم صهيونيستي را هدف قرار داده است


امروز حدود 200 هزار موشک توسط حزب‌الله، رژيم غاصب صهيونيستي را هدف قرار داده است و اگر کشورهایی چون عربستان و اردن در حمله به سوریه همپیمان آمریکا مي‌شوند، بدانند که آن‌ها در عمل مصون از حرکت‌های به‌حق و انتقام‌جویانه سوریه نخواهند بود چراکه آتشی که در منطقه روشن می‌شود موجودیت بسياري از رژیم‌های منطقه را تهديد خواهد کرد.





مطهری‌نژاد: تدوين منشور اصلا‌ح‌طلبان بر عهده شوراي هماهنگي حزب است نه افراد

 
عضو شوراي مرکزي حزب مردم‌سالاری گفت: ارائه طرح‌‌هاي مختلف جهت انسجام و وحدت بیشتر میان اصلاح‌طلبان از سوی افراد مختلف را نمی‌توان خیلی مورد بحث و بررسی قرار داد چرا که تصمیمات کلی راجع به اصلاح‌طلبان در شورای هماهنگی گرفته می‌شود.


چرا برخي از اصلاح‌طلبان به قاليباف راي دادند؟


روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب امروز يكپارچه در واکنش به راي دادن برخي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب به محمدباقر قاليباف، اقدام به انتشار مطالب قابل تاملي در روزنامه‌هاي خود كردند.





نبوی: نگاه پروژه‌اي احمدي‌نژاد مشکلاتي در کشور ايجاد کرد

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولتی که با عنوان تدبیر و امید و عقلانیت و اعتدال معرفی شده باید از تجربیات دولت‌های گذشته حداکثر استفاده را ببرد تا خطاهای قبلی تکرار نشود.






رئوفيان: در حال تدوين برنامه براي انتخابات آينده هستيم

 
سخنگوي جبهه ايستادگي گفت: جبهه ایستادگی بعد از انتخابات یازدهم در چندین جلسه عملکرد خود را مورد ارزيابي قرار داده و اکنون در حال نقد درون گفتمانی است.





جلودارزاده: اخراج راستگو از حزب اسلامي كار در دستور كار قرار دارد

 

عضو حزب اسلامي كار گفت: در حال حاضر جلسه اين حزب براي بررسي اخراج الهه راستگو تشكيل شده است و اين موضوع در دستور كار حزب قرار دارد.





علی حسینی: تخلف الهه راستگو در جلسه شورای داوری حزب بررسی خواهد شد


سخنگوی حزب اسلامی کار از تشکیل جلسه شورای داوری حزب برای تصمیم گیری در خصوص تخلف الهه راستگو خبر داد.

راه‌چمني: هماهنگي دروني ميان اصلاح‌طلبان با تدوين منشور ميسر خواهد شد
 
دبيركل حزب وحدت و همكاري ملي گفت: طرح پيشنهادات مختلف از جمله تدوين منشور و برگزاري كنگره سراسري از سوي فعالان اصلاح‌طلب موجب خواهد شد تا گروه‌هاي اصلاح‌طلب براي انسجام بيشتر اين جريان به راهكاري مشخص دست پيدا كنند.

 زبان "ابوذر زمان" چون شمشير مالك اشتر برنده و كوبنده بود
 
امام خميني (ره) بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران در پيامي كه به مناسبت وفات آيت‌الله طالقاني صادر كردند، وي را بازوي تواناي اسلام و ابوذر زمان ناميدند كه زبان گويايش چون شمشير مالك اشتر كوبنده و برنده بود.




شاکری: اصلاح‌طلبان شمشير را از رو بسته‌اند / با حاشیه‌سازی اجرای امور شهر را به تعویق نیندازید

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان از هم اکنون شمشیرها را از رو بسته‌اند و خط کشی را به عنوان مبنا برای خود قرار داده‌اند که کسی حق عدول از آن را ندارد و این صحیح نیست که با بروز چنین رفتارهایی و پرداختن به حاشیه‌هایی این چنینی اجرای امور شهر را به تعویق بیندازیم.


 اگر اصلاح‌طلبان آزادي بيان را قبول دارند چرا عصباني شده‌اند

 

شخصيت‌هاي سياسي کشور در واکنش به هجمه‌هاي اصلاح‌طلبان عليه الهه راستگو اظهار نظرات مختلفي ارائه کردند.

 


سجادي: متكي همچنان نايب‌ رئيس دوم جبهه پيروان خط امام و رهبري است

 
سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: متكي همچنان نايب‌الرئيس دوم جبهه پيروان خط امام و رهبري است و هنوز جانشيني براي وي انتخاب نشده است.


   



آيت‌الله مدني؛ از مجاهدت‌هاي انقلابي تا فروش کتاب براي خريد اسلحه شهيد نواب


آيت‌الله مدني كه از اساتيد حوزه‌ نجف بود، پس از مطلع شدن از مبارزات نواب صفوي، عليه اين فرقه و عدم هزينه‌هاي لازم از سوي اين شهيد براي مبارزه، با فروش كتاب‌هاي خود كمك بزرگي را به نواب صفوي در مبارزات اسلامي مي‌كند. به گونه‌اي كه دوستانش مي‌گويند، اسلحه‌ نواب از پول كتاب‌هاي شهيد آيت‌الله مدني بود.







انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار