امام جمعه رودهن گفت:ملت ایران ارادت خاصی به ائمه اطهار دارندو مسافت دور از ارادت ایرانیان به ائمه اطهارکم نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت:امام رضا(ع ) امام رعوف و مهربان ما با توجه به اینکه از زادگاه خود دور هستند و در ایران غریب می باشند ولی این غربت تنها به لحاظ مسافت با مدینه است زیرا مردم ما از شیعیان واقعی آن حضرت هستندو همیشه نشان داده اند که زیر پرچم ولایت زندگی می کنند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :بعد مسافت برای دوست داران امام رضا(ع)مهم نیست زیرا حتی اگر در کشور های خارجی هم زندگی می کنند از طریق سلام به آن حضرت ارادت خود را نشان می دهند .

امام جمعه رودهن با ذکر مثالی در مورد ارادت ایرانیان به ائمه اطهاراضافه کرد : به طور مثال فردی در پاریس زندگی می کند من در ملاقاتی که با وی داشتم حضورش را در بارگاه مطهر علی بن موسی الرضا(ع)سئوال کردم وی در پاسخ به سئوال من گفت هر سال زمان تحویل سال با توجه به همه سختی ها و مشغله کاری در پاریس 18 سال است که این کار را انجام می دهم .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی اظهارداشت:در روایات و همچنین نقل از بزرگان و علمای دین آمده است که هر کس به زیارت امام رضا(ع)مشرف شود و یا از فاصله دور به آن امام رعوف سلام بدهد ایشان در زمان مخرگ به ملاقات آن فرد خواهد آمد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.