مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خراسان رضوي ازتشكيل جلسات بررسي مشكلات واحد هاي صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،علي سليماني گفت: با توجه به تشكيل كارگروه توليد ملي در استان به رياست استاندار خراسان رضوي و واگذاري پايش واحد هاي صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي استان در قالب كارگروه به اين شركت ، برنامه ريزي لازم براي نشست با صنعتگران به همراه مديران و مسئولين مرتبط استاني در دستور كار قرار گرفت.

وي افزود:تاكنون جلسه بررسي مشكلات واحد هاي صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي در شهرستانهاي باخرز ، فريمان ، تايباد ، تربت جام ، تربت حيدريه ، كاشمر ، بردسكن ،خليل آباد، گناباد ، قوچان و شهرك صنعتي بينالود با حضور مديران دستگاههاي اجرايي شهرستان و با مساعدت فرمانداران شهرستانهاي مذكور صورت گرفته كه مشكلات مطروح شده در شهرستانها در دست اقدام و بررسي است.

وي خاطر نشان كرد:بيشترين درخواست واحد هاي صنعتي تسهيلات سرمايه در گردش ، استمهال بدهي هاي معوق و تامين وثيقه مورد نياز جهت اخذ تسهيلات بانكي بوده كه پس از برگزاري اين جلسات پيگيريهاي لازم از واحد هاي صنعتي انجام شده و تا حد ممكن جهت حل مشكلات واحد ها رايزني هاي لازم با دستگاههاي مربوطه صورت گرفته است و بيش از 60 درصد مشكلات مطرح شده در جلسات تاكنون حل شده است ./س

 


برچسب ها: بررسی ، مسائل ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.