مسوول دبيرخانه هيات نظارت بر كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد كردستان از ريشه كني بيسوادي توسط كانون هاي مساجد استان به واسطه امضا تفاهم نام اين دبيرخانه با نهضت سواد آموزي خبر داد

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج،  گلباغي گفت: اين طرح در راستاي تعامل مسوولان كانون هاي مساجد و ظرفيت هاي مؤثر آن در جذب بي سوادان و تحقق ريشه كني بي سوادي در استان اجرا مي شود.

وي با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با نهضت سواد آموزي گفت: معرفي افراد واجد شرايط به نهضت سوادآموزي براي گذراندن دوره هاي توجيهي و شيوه تدريس،ابلاغ بخشنامه به رابطين كانون ها در سراسر كشور درباره لزوم همكاري در اجراي برنامه و بيان اهميت سوادآموزي از محورهاي اصلي اين تفاهم نامه است.

وي افزود: اين تفاهم نامه با هدف توسعه و تقويت فرهنگ كسب علم و دانش و به صفر رساندن بي سوادي و اجراي برنامه تحكيم سواد در گروه سني ۱۰ تا ۴۹ سال با استفاده از ظرفيت هاي موجود امضا شده است.
 
گلباغي گفت: با اهتمام به اين امر، همكاري براي ايجاد امكان استفاده نهضت سوادآموزي از ظرفيت هاي علمي، فرهنگي و فضاي در اختيار كانون براي اجراي مناسب و مطلوب برنامه ها از اولويت هاي كاري اين دبيرخانه است. وي افزود: شناسايي و معرفي نيروهاي واجد شرايط همكاري در برنامه به عنوان آموزش دهنده، شناسايي و ثبت نام بر اساس بانك اطلاعات اسمي بي‌سوادان و آموزش گروه هدف از جمله فعاليت‌هاي كانون‌هاي مساجد كردستان در راستاي باسواد كردن افراد بي‌سواد است./ز
برچسب ها: طرح ، تفاهم ، ظرفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.