اعضای شورای شهر بیستون، یک باستان شناس معمار را به عنوان شهردار جدید این شهر باستانی انتخاب کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

رییس شورای شهر بیستون گفت: اعضای شورای شهر بیستون با درنظر گرفتن ویژگیهای خاص شهر باستانی بیستون که از موقعیت ممتاز گردشگری و طبیعی نیز برخوردار است، اقدام به تعیین شاخص های مناسبی جهت انتخاب شهردار کرد.

وی ادامه داد: بر اساس شاخص های تعیین شده برای شهرداری این شهر باستانی گزینه هایی پیشنهاد شد که نهایتا اعضای شورای شهر بیستون با اجماع مطلق آرا، مهندس احسان احمدی نصر که دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و باستان شناسی است را به عنوان شهردار بیستون انتخاب کرد.

غلامرضا خسروی گفت: از آنجایی که شهر بیستون یک شهر باستانی و دارای اثری ثبت جهانی شده است، شهردار جدید که یک باستان شناس معمار و از مدرسین مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه می باشد، می تواند امورات شهری این دیار را با تعاملی مناسب با میراث فرهنگی انجام دهد.

رییس شورای شهر بیستون گفت: یکی از ویژگیهای لازم برای انجام امورات شهرداری بیستون، اشرافیت و درک واقعی جایگاه میراث فرهنگی و ایجاد هماهنگی بین انتظارات مردم و شهروندان و محدودیت های قانونی و ظرفیت های میراث فرهنگی است که به نظر می رسد شهردار جدید از این قابلیت برخوردار باشد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، شهردار ، بیستون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
بسمه تعالی - از حسن انتخاب اعضای شورای شهر بیستون باتوجه به معیارها و شاخص های شهر بیستون و شهردار منتخب ، تشکر می شود.انشاا... باتعامل وهمکاری کلیه نهادهای دست اندرکار شهر ، شهرستان ، استان و کشور ، شاهد شکوه فایی بیش از بیش شهر باستانی بیستون که ثبت جهانی شده است باشیم .