شاخه طوبی ، بهشت هشتم ، وله های شاد و جذاب و..... عناوین ویژه برنامه هایی است که برای شب و روز میلاد باسعادت امام رضا ( ع) گروه برنامه ساز فرهنگ و معارف شبکه تهران تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، شبکه تهران روزدوشنبه و سه شنبه 25 و 26 شهریور ماه با تدارک ویژه برنامه هایی به استقبال ولادت فرخنده امام هشتم شیعیان امام رضا ( ع) می رود و با مخاطبان همراه می شود. 

بنا بر این گزارش ، برنامه "شاخه طوبی" در شب میلاد با سعادت امام رضا ( ع) از حرم 

رضوی به صورت مستقیم و زنده بر روی آنتن می رود و حجت الاسلام حسینی قمی کارشناس مذهبی برنامه به بررسی سبک زندگی امام رضا( ع) می پردازد. گزارش مردمی ، قرائت زیارت امام رضا ( ع) ، مولودی و وله های شاد از دیگر آیتم هایی این برنامه است که ساعت 21:10  به مدت 50 دقیقه پخش می شود. محمدرضا ماندگاران تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد. 

"بهشت هشتم" عنوان دیگر برنامه تولیدی از گروه معارف شبکه تهران است که به پوشش تصویری مراسم ولادت با سعادت امام رضا ( ع) در مسجد امیر المومنین ( ع) ( شهرک شهید محلاتی ) می پردازد. در این مراسم جشن  و سرور حجت الاسلام محسن صفدری به بررسی سیره زندگی امام رضا ( ع) می پردازد و حاج مرتضی طاهری مداحی این مراسم را بر عهده دارد. 

این برنامه روز سه شنبه 26 شهریور ماه مقارن با 11 ذی القعده روز ولادت با سعادت امام رضا ( ع)ساعت 16:15 دقیقه به مدت 45 پخش می شود و هادی آشتیانی تهیه کننده این برنامه است. 

بنا بر این گزارش ، این مراسم جشن به همت هیات رزمندگان اسلام  شهر تهران برگزار شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار