مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور از اعزام روحانیون اقامه نماز جماعت به مدارس کشور خبر داد.

 نصیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با بازگشایی مدارس ستاد اقامه نماز کشور روحانیون اقامه نماز جماعت را به مدارس کشور اعزام خواهد کرد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح با همکاری و مشارکت وزارت آموزش و پرورش همزمان با فرا رسیدن ماه مهر بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی اجرا می شود.
نصیری با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح روحانیون با حضور در مدارس کشور در خصوص نماز، اقلام اخلاقی، آیات و روایات کوتاه مذهبی در حد فاصل بین نماز عصر و ظهر با ارائه سخنرانی با دانش آموزان به بحث و گفتگو خواهند پرداخت.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: اعزام هزار و 400 روحانی در مدارس شیراز به منظور اقامه نماز جماعت با همکاری و مشارکت ستاد اقامه نماز استان فارس، اداره قرآن و عترت و نمای اداره کل آموزش و پرورش استان فارس از اقدامات اجرایی این طرح است.
نصیری در پایان با اشاره به اقدامان دیگر این طرح افزود: اجرای طرح امامت جماعت فرهنگی در مدارس استان فارس به ویژه مدارس شیراز، اعزام روحانیان به مدارس فاقد امام جماعت استان فارس به منظور ترویج فرهنگ نماز جماعت از اقدامات دیگر این طرح است./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار