عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به سفر هيئت پارلماني ايران به گرجستان و جمهوري آذربايجان گفت: اين سفر 5 روزه در جهت گسترش روابط دوستانه، مسائل في‌مابين و تشريح مواضع ما در ابعاد مختلف با جمهوري آذربايجان و گرجستان، همچنين به منظور ابلاغ پیام "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی به مقامات اين دو كشور انجام مي‌شود.

" ابراهيم آقامحمدي" نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سفر هيئت پارلماني جمهوري اسلامي ايران به دو كشور گرجستان و جمهوري آذربايجان، اظهار داشت: مجلس با ظرفيت بالقوه‌ خود مي‌تواند در گسترش روابط دوستانه ميان کشورها نقش موثري داشته باشد.

وي افزود: پارلمان با ظرفيت خود ضمن آنکه مي‌تواند به دستگاه ديپلماسي کشورمان کمک کند، قادر است با برقراري ارتباط موثر با پارلمان ساير کشورها به‌ويژه کشورهاي همسايه در راستاي نيل به اهداف جمهوري اسلامي ايران موفق عمل کند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصريح کرد: اين سفر 5 روزه  در جهت گسترش روابط دوستانه، مسائل في‌مابين و تشريح مواضع ما در ابعاد مختلف با جمهوري آذربايجان و گرجستان صورت مي‌گيرد.
 
آقامحمدي ادامه داد: اين سفر به منظور ابلاغ پیام "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی به مقامات کشورهای جمهوری آذربایجان و گرجستان، انجام مي‌شود و دیدار با هیئت‌های دوستی پارلمانی و مقامات عالی‌رتبه پارلمانی و سیاسی از جمله برنامه‌های هیئت پارلمانی ایران است.

نماينده مردم خرم‌آباد در پايان خاطر نشان کرد: این هیئت به‌ریاست جواد جهانگیرزاده و با همراهی بنده و احمد شوهانی دیگر اعضای کمیسیون امنیت ملی به این دو کشور اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار