با حضور خدام حرم مطهر امام رضا (ع) پرچم سبز رضوی در بلندای منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی عسلویه استان بوشهر به اهتزار در می آید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،دبیر کانون افق سبز استان بوشهر از برگزاري جشن‌هاي دهه كرامت با حضور خادمان حرم مطهر رضوي در استان بوشهر خبر داد و با اشاره به اين مطلب كه 50 برنامه ويژه در برگزاري اين جشن‌ها تدارك ديده شده است، گفت: با حضورخادمين بارگاه ملكوتي ثامن الحجج، دراين استان سرتاسراستان بوشهر شميم رضوي را استشمام خواهند كرد.

اکبر قائدی استقبال مدیران در فرودگاه بوشهر، حضور در استانداری، دیدار با حضرت آیت الله صفایی بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اين شهر، دیدار با علما و دیدار با کارکنان پدافند هوايي، ارتش و سپاه را قسمتی از برنامه‌های تدارك ديده شده دراين استان ذكر كرد.

وی ياد آور شد: عیادت از بیماران، بازديد کودکان بی سرپرست، حضوردر نماز جمعه برازجان، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان این استان ازجمله فعاليت هاي ديگر اين برنامه است.

قائدی گفت: خدام حرم مطهررضوی ضمن دیدار با مردم زلزله زده شنبه و طسوج در شهرستان دشتی از منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی نیز بازدید و پرچم حرم مطهر آستان قدس رضوی را در بلندترین نقطه منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی عسلویه که قطب انرژی ایران است، برافراشته خواهند كرد./ب


برچسب ها: برافراشته ، شدن ، پرچم ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.