استاندار اصفهان گفت :خدمت در حوزه هاي علميه آثار و بركات معنوي فراواني به همراه دارد،به همین منظور توجه به حوزه هاي علميه از ضروريات است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،ذاکر اصفهانی در جلسه‌اي با حضور استاندار اصفهان، معاونان سياسي، امنيتي، اجتماعي و برنامه ريزي و اشتغال استانداري و مديران و مسئولان حوزه علميه خواهران استان اصفهان، مسائل و مشكلات اين حوزه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

استانداراصفهان در اين جلسه كه با محوريت توسعه كمي و كيفي حوزه علميه خواهران برگزار گرديد، فعاليت‌هاي صورت گرفته در اين خصوص را برشمرد.

وي ضمن اشاره به اعتبارات تخصيص يافته به مساجد، مصلي ها، حوزه هاي علميه و بقاع متبركه در طول 4 سال تصدي مديريت استان اصفهان در دولت دهم، انجام اين امور و پرداختن به آن را از ضروريات دانست.

ذاكر اصفهاني تأكيد كرد: با قاطعيت مي توان گفت كه خدمت در حوزه هاي علميه آثار و بركات معنوي فراواني به همراه دارد كه شايد اين اثرات در بخش هاي ديگر وجود نداشته باشد.

وي از توجه جدي مديريت استان در خصوص پرداختن به مسائل و مشكلات حوزه هاي علميه به ويژه بخش خواهران سخن گفت و تصريح كرد: در اين بخش لازم است رسيدگي مضاعف وجود داشته باشد.

استاندار اصفهان در ادامه در خصوص نحوه تخصيص اعتبارات فرهنگي به بخش هاي مختلف سخن گفت و ضمن بررسي مسائل و مشكلات حوزه هاي علميه خواهران، بر تلاش بيشتر جهت ارتقا كمي و كيفي اين حوزه‌ها تأكيد نمود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.