رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه قهرمانان ملی،سفیران طلایی در کنار بهزیستی برای کمک به محرومان جامعه می‌شوند، گفت: بهداد سلیمی سفیر طلایی بهزیستی شد.

 

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،هاشمی در اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی در بابلسر افزود:محیط ورزشی در کشور ما باید محیطی معنوی و آکنده از جوانمردی،پهلوانی،تقوی،پاکدامنی و درخشندگی اخلاقی و روحی بوده و انعکاس روحانیت خود را به همه قشرهای کشور برساند.

وی افزود:این جشنواره هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی است که برای نخستین بار سازمان بهزیستی در دو هفته متوالی در صحنه پهلوانی برگزار کرد که یک‌هزار و 200 ورزشکار دختر و پسر در این مسابقات به رقابت پرداختند.

هاشمی تصریح کرد:هدف ما توجه به مسئله پیشگیری و ارتقای سطح افکار عمومی جامعه است زیرا این اوامر سبب کاهش آسیب‌های جامعه خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی سازمانی است که در عرصه خدمت پیشگام است،گفت:آرمان سازمان رسیدن به روزی است که تعداد آسیب‌ دیدگان جامعه کاهش یابد و در این راستا راه‌اندازی اورژانس اجتماعی و مشاوره درحد وسیع مورد توجه قرارگرفته است.

هاشمی ادامه داد: مردم نیز به دلیل اعتمادی که به این قهرمانان دارند در کنار سازمان بهزیستی قرار می‌گیرند که سفیر طلایی در این مقطع بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری انتخاب شد./س

برچسب ها: بهداد ، سفیر ، طلایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.