مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان گفت: جشن‌های مردمی و معنوی زيرسايه خورشيد موجب ايجاد تحول در برنامه‏هاي فرهنگي مي‏شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،حجت‏ الاسلام والمسلمین عباس دارویی افزود: برگزاری برنامههای فرهنگی سبب زنده نگه داشتن روحیه انقلابی در کشور میشود؛ لذا بايد توجه ويژه‏اي نسبت به كيفيت آنها مبذول شود.

وي با بيان اينكه جشن های مردمی زیر سایه خورشید حرکت خوبی است که تاكنون پنج سال در استان گلستان برگزار شده است، خاطرنشان كرد: برگزاری بهتر و پرشورتر این برنامه در سال جاری و همچنین گنجاندن مفاهیم عمیق تر سبک و سیره رضوی توسط دست‏ اندركاران آن، استقبال مردمی بيشتري را نسبت به سال های گذشته به همراه دارد.

مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان، برگزاری جشنهای فرهنگی که شور و نشاط معنوی را در جامعه گسترش میدهند یک ضرورت خواند و تأكيد كرد: جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید از جمله برنامههای تحولآفرین است که با برنامهریزی های دقیقتر، میتواند برای قشر جوان جامعه بسیار اثرگذار باشد.

وي بر تقويت روحيه معنوی و فرهنگی جامعه تاكيد و اظهار كرد: میهن ما کشوری اسلامی است و همه باید دست به دست هم دهیم تا رنگ و بوی معنویت از جای جای آن برخیزد و نگذاریم فرهنگ بیگانه در این نظام الهی رسوخ کند.

حجت‏الاسلام والمسلمین دارویی با بيان اينكه مردم تشنه معنویت هستند، گفت: اگر برنامههای معنوی و فرهنگی را با چاشنی معنویت غنی کنیم، در حقیقت موفق عمل خواهیم کرد و به هدف غایی از برگزاری آن دست یافته ایم.

وی بهرهگیری از نیروهای باانگیزه، باتجربه، مبتکر، خلاق و فرهنگی را در غنا بخشيدنبه برنامههای فرهنگی مهم ارزيابي کرد و افزود: اگر برنامههای مذهبی در مکانها و مراکز فرهنگی و معنوی مانند مساجد برگزار شوند، میتوانند پیوند عمیق تری بین جوانان با مساجد برقرار کنند.

مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان با بیان اینکه دستگاههای اجرایی در برگزاری برنامههای فرهنگی باید به صورت سمبلیک اثرگذاری کنند، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه دینی و الهی است که در این راستا همه باید نقشآفرین باشند؛ لذا برگزاری برنامههای فرهنگی به ویژه برنامه های پرمخاطبی مانند جشن های معنوی و مردمی زیر سایه خورشید میتواند در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و نیز فرهنگ سیره رضوی بسیار موثر باشد/س.

برچسب ها: جشن ، سایه ، خورشید ، تحول ، نو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.