همواره گفته می شود درمان در بیمارستان های تامین اجتماعی رایگان است اما آن گونه که از شواهد پیداست رایگان بودن درمان کم کمک از تامین اجتماعی رخت بر؟ است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، درد بیماری برایش کافیست، دیگر نیازی نیست بر زخم پیکرش نمک بپاشند، بیمه است  آن هم بیمه تامین اجتماعی، بیمه بزرگترین سازمان بیمه گر کشور اما چرا کارایی ندارد؟
 
گفتند بیمه تامین اجتماعی شوید تا  رایگان  درمان شود اما چه شد!!
 
 گذری به بیمارستان صدر وابسته به سازمان تامین  اجتماعی زدیم،مراجعان ناراضی بودند از دریافت وجه داروها توسط داروخانه بیمارستان.
 
 زن جوانی که نوزاد  چند ماه اش را در آغوز داشت به خبرنگار ما گفت: داروی کودکم را بیمارستان دارد می گوید باید آزاد تهیه کنید آخر این دفترچه بیمه به چه درد ما می خورد.
 
 مرد حدود 40 ساله ای که سراسیمه از در بیمارستان خارج شد نیز اعتراضات خود را اینگونه  بیان کرد: برای 4 تا قرص بیماری ساده سرماخوردگی سه هزار تومان تامین اجتماعی پول می گیرد و بهانه دریافت پول نیز گران شدن داروهاست.
 
 پیرزن سالخورده ای هم در خصوص پرداخت هزینه گزاف لباس عمل جراحی گله مند بود و گفت: یک ماه پیش برای لباس عمل جراحی 18 هزار تومان پرداخت کردم اما  امروز از دخترم 45 هزار تومان بابت لباس یکبار مصرف عمل جراحی طلب کردند.
 
 زن جوانی نیز با گلایه از عملکرد داروخانه بیمارستان صدر افزود: چند وقتی است هزینه ای دریافت می کنند و می گویند داروها گران شده و به تفاوت افزایش قیمت داروها را باید خودتان پرداخت کنید و بیشتر از سه قلم دارو را نمی دهند می گویند باید آزاد تهیه کنید.
 
 اما نکته قابل توجه آن است که چندی پیش مسئولان سازمان تامین اجتماعی از پرداخت  ما به تفاوت افزایش قیمت داروها توسط این سازمان خبر داده حال خودتان قضاوت کنید که آیا درمان در بیمارستان های تامین اجتماعی رایگان است؟!

برچسب ها: بیمار ، دارو ، رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار