سرافراز جايگاه اين شبكه برون مرزي را در مقابله فرهنگي و رسانه اي با جهان غرب مهم دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ محمد جواد سرافراز مدير عامل شبكه خبري پرس تي وي راه اندازي يك شبكه انگليسي زبان را از ضروريات نظام دانست و افزود : ما تا قبل از راه اندازي اين شبكه هيچوقت نمي توانستيم حرف هايمان را به طور مستقيم با غرب بزنيم و اين خلايي در كار رسانه اي بود . در حوزه عربي شبكه هاي متعدد داشته ايم و داريم اما در ميان رسانه هاي انگليسي زبان جايمان خالي بود .

وي افزود راه اندازي شبكه پرس تي  تا حدي خلا در حوزه زبان انگليسي را برطرف كرده است . اين شبكه خط تعيين كننده اي دارد و خود جريان ساز است و هر خبري كه از اين شبكه پخش مي شود بازتاب گسترده اي دارد .  به همين خاطر نيز آمريكايي ها و بعضي جريان صهيونيستي رسانه اي به دنبال قطع اين شبكه از  ماهواره ها و شبكه هاي اجتماعي مجازي هستند و هيچ ابايي هم ندارند كه آبرويشان برود و حاضرند هزينه اين كار را بپردازند .

سرافراز كه معاون برون مرزي سازمان صدا و سيما نيز هست گفت : البته زماني كه ما  به دنبال علل  قطع فركانس در هر كدام از ماهواره ها مي رويم به جريان صهيونيستي برخورد مي كنيم . در حال حاضر  القاعده اي ها حتي بر خلاف قانون 18 ماده اي يوتويوپ از آن استفاده و هر روز هزاران ويدئو روي يوتويوپ منتشر مي كنند ، اما آنها  به القاعده كاري ندارند و جلوي پرس تي وي را مي گيرند و اين نشان مي دهد كه اين شبكه موثر بوده است .

مدير شبكه پرس تي وي گفت : از زماني كه ماهواره هاي يوتل ست و اينتل ست پرس تي وي را قطع كرده اند، ما شبكه ها را روي ماهواره هاي متعدد ديگري برده ايم و ميزان مخاطبين در شبكه ها به مراتب افزيش پيدا كرده است ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.