سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 28 واحد صنعتی در شهرک صنعتی ماکو در حال فعالیت هستند.

صابر پرنیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: شهرک صنعتی ماکو در کیلومتر شش جاده ماکو ـ بازرگان واقع شده و در حال حاضر نیز 28 واحد صنعتی در این شهرک صنعتی در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی ماکو در هفته دولت به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: واحد تولیدی امید بتن با سرمایه‌گذاری معادل 17 میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک‌هزار و 960 مترمربع در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

پرنیان ادامه داد: واحد تولیدی میل حسین‌پور نیز در زمینی به مساحت یک‌هزار و 750 متر مربع و با سرمایه‌گذاری بیش از 10 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که در هفته دولت افتتاح شد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این دو واحد تولیدی در ماکو زمینه اشتغال برای 27 نفر فراهم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان آتش‌نشانی شهرک صنعتی میاندوآب، یادآور شد: این ساختمان در زمینی به مساحت یک‌هزار و 500 متر مربع و با زیربنایی بیش از 300 متر مربع در شهرک صنعتی میاندوآب به بهره‌برداری رسید.

پرنیان خاطرنشان کرد: برای بهره‌برداری از این ساختمان هزینه‌ای نزدیک به 1.5 میلیارد ریال صرف شده و با اختصاص ماشین آتش‌نشانی توسط شهرداری میاندوآب به بهره‌برداری رسیده است./س

برچسب ها: ماکو ، شهرک ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.