مدیر آفرینش های ادبی کشور در نخستین جشنواره سراسری داستان کوتاه رضوی استان کرمانشاه گفت: برای شکوفایی استعدادها و خلاقیت کودکان و نوجوانان تلاش می کنیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مدیر آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، هدف از برپایی جشنواره هایی نظیر جشنواره داستان کوتاه رضوی را اشاعه سیره ائمه(ع) می داند و معتقد است، برپایی این گونه جشنواره ها زمینه آشنایی با ائمه(ع) و الگو برداری از سیره آن ها را فراهم می کند.

مریم صباغ زاده ایرانی در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره سراسری داستان کوتاه رضوی که در کرمانشاه برگزار شد، هدف از برپایی چنین جشنواره هایی را اشاعه سیره زندگی رضوی دانست.

مدیر آفرینشهای ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، استان کرمانشاه را بهترین گزینه برای برپایی این جشنواه دانست و گفت: کرمانشاه مهد ادبیات کلاسیک است.

وی افزود: نظامی گنجوی در خمسه اش داستان های نغز و عاشقانه این استان را نگاشته است و جامی نیز در نوشته های خود از مردمان این دیار گفته است.

مدیر کل آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در ادامه در خصوص فعالیت های بخش آفرینش های ادبی در کانون، گفت:از سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی مدیریت آفرینش های ادبی کارهای نوشتاری نظیر شعر و داستان را مورد توجه خود قرار دادهو تلاش می کند تا از این طریق زمینه های شکوفایی هرچه بهتر استعدادهای فرزندان ایران اسلامی را فراهم کند.

به گفته مدیرآفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور بسیاری از نویسندگان صاحب نام امروز در فهرست فرزندان مکاتبه ای کانون هستند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، ادبی ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.