ششمين كنفرانس ملي خلأ ايران 16 و 17 بهمن‌ماه در دانشگاه شهيدچمران اهواز برگزار مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ اهداف برگزاري اين كنفرانس 2 روزه ارتقاء و توسعه فناوري خلأ و ارائه آخرين دستاوردهاي پژوهشي و فن‌آورانه در حوزه‌هاي مختلف علوم، فناوري و صنعت عنوان شده‌است.

 

اين كنفرانس در نوبت‌هاي صبح و بعدازظهر در چهار بخش اصلي ارائه مقالات به‌صورت سخنراني، ارائه مقالات در قالب پوستر، برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي و نمايشگاه تخصصي با همكاري انجمن خلأ ايران برگزار مي‌شود.

 

محورهاي اصلي كنفرانس شامل "تيريد و انجماد، كريستاليزاسيون، خشك كردن، اسمز و ..."، "طراحي و ساخت قطعات، تجهيزات و سامانه‌هاي خلأ، مواد مناسب و پايداري آن‌ها در خلأ"، "فرايندهاي تشكيل و توليد نانو ساختارها، لايه‌هاي نازك، سطوح و فصل مشترك"، "اندازه‌گيري و پديده‌شناسي در خلأ، مدل‌سازي و شبيه‌سازي رفتار مواد"، "ادوات تحت خلأ، كاربردها و ديگر زمينه‌هاي مرتبط"، "پلاسما و كاربردهاي آن" و "كاربرد فناوري خلأ در حوزه علوم زيستي و پزشكي" است.

 

 آخرين مهلت ارسال اصل مقالات تا 1 مهرماه، اعلام پذيرش مقالات يكم آذرماه، مهلت ثبت‌نام در كنفرانس و كارگاه‌هاي آموزشي تا 30 آذرماه و مهلت ثبت‌نام براي اختصاص غرفه در نمايشگاه 15 دي‌ماه اعلام شده‌است.

 

علاقه‌مندان مي‌توانند اطلاعات بيشتر درباره برپايي نمايشگاه تخصصي، ارائه كارگاه‌هاي آموزشي، مدرسان و برنامه كارگاه‌هاي آموزشي و هزينه شركت در كارگاه‌ها را از طريق سايت انجمن خلأ ايران به نشانيwww.vsi.ir پيگيري كنند؛ همچنين ارسال مقاله به دبيرخانه كنفرانس از طريق پست الكترونيكي vac6@vsi.ir امكان‌پذير است./س
برچسب ها: ششمین ، کنفرانس ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.