با حکم استاندار تهران، محمد لاله، شهردار پردیس و سیدجلیل چوبداری، شهردار کیلان بار دیگر به مدت چهار سال به این سمت منصوب شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، در حکم استاندار تهران خطاب به شهردار پردیس آمده است: در اجرای ماده 85 (اصلاحی مورخ 27/8/86) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 در مقام جانشین شورای اسلامی شهر پردیس جنابعالی را به عنوان شهردار پردیس منصوب می‏نمایم.

همچنین در حکم جداگانه‏ای خطاب به شهردار کیلان بیان شده است: بنا به پیشنهاد صورت‏جلسه شماره 39 مورخ 14/6/1392 شورای اسلامی شهر کیلان و در اجرای تبصره 3 ذیل ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 به موجب این حکم به سمت شهردار کیلان منصوب می‏شوید.

در ادامه این احکام آمده است: انتظار دارد با جدیت و اهتمام و بهره‏گیری از نیروهای خدوم و متخصص، هماهنگ با مدیران ارشد شهرستان و استان و تعامل سازنده با کلیه نهادها و سازمان‏ها در جهت تحقق برنامه‏های دولت خدمت‏گزار در حیطه شرح وظایف شهرداران به ویژه گسترش اقدامات عمرانی و آبادانی شهر با رعایت قوانین و نگرش اصولی عدالت‏گستری، مهروزی و خدمت به شهروندان موفق و موید باشید.
برچسب ها: شهردار ، پردیس ، کیلان ، ابقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.