عضو مجمع نمايندگان استان تهران در مجلس در واکنش به هجمه اصلاح‌طلبان نسبت به الهه راستگو در انتخاب شهردار تهران، اظهار داشت: اين اقدام آنها نشان داد که اصلاح‌طلبان تنها ادعاي آزادي بيان و دموکراسي را داشته و تحمل کوچکترين شکستي را ندارند.

"اسماعيل کوثري" نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واکنش به هجمه اصلاح‌طلبان نسبت به "الهه راستگو" در انتخاب شهردار تهران، اظهار داشت: اين اقدام آنها نشان داد که اصلاح‌طلبان تنها ادعاي آزادي بيان و دموکراسي را داشته و تحمل کوچکترين شکستي را ندارند.

وي در ادامه افزود: اصلاح‌طلبان تلاش کردند تا نظر خود را به کسی که می‌خواست آزادانه رأی دهد تحمیل کنند، که این بیانگر مخالفت اصلاح‌طلبان با آزادی بيان و رای آزاد است و نشان مي‌دهد اصلاح‌طلبان همیشه به دنبال تحمیل نظر و خواسته‌های خود به دیگران هستند که اين نوعي انحصارگرايي و افراط به شمار مي‌رود.

عضو مجمع نمايندگان تهران همچنين اظهار داشت: بايد به اصلاح‌طلبان گفت، اگر شما دموکراسي و آزادي بيان را قبول داريد چرا انقدر عصباني شديد؟ مگر زماني که آقاي "مسجدجامعي" به عنوان رئيس شوراي شهر انتخاب شد، اصولگرايان چنين کردند و  چيزي گفتند.

انتهاي پيام/  

برچسب ها: شورا ، شهر ، راستگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار