سخنگوی حزب اسلامی کار از تشکیل جلسه شورای داوری حزب برای تصمیم گیری در خصوص تخلف الهه راستگو خبر داد.

تقی علی حسینی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران: با اشاره به جلسه اخیر حزب در راستای تصمیم گیری و برخورد با الهه راستگو از اعضای حزب متبوعش در جریان انتخابات شهردار جدید تهران گفت: شورای داوری که متشکل از دو نفر اعضای مجمع، دو نفر شورای مرکزی و یک نفر دبیرکل یا نماینده است، در این خصوص تشکیل جلسه خواهند داد.
 
وی در پایان با بیان اینکه طبق اساسنامه شورای داوری مسئول تصمیم گیری تخلفات اعضای حزب است، تصریح کرد: حضور الهه راستگو و چند نفر به عنوان شاهد در این جلسه الزامی خواهد بود تا در اولین فرصت به این موضوع رسیدگی شود.

**رای نهایی از سوی کمیته داوری مطرح می‌شود

در همین زمینه افشین حبیب زاده نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به وضعیت الهه راستگو در حزب اسلامی کار گفت: در مورد تخلف تشکیلاتی وی کمیته داوری حزب اسلامی کار تصمیم گیری می‌کند.
 
وی افزود: در جلسه‌ای که تشکیل شد به تبادل نظر و بحث گفتگو پرداختیم، افراد مطلع صحبت‌های خود را بیان داشتند و اعضای شورای مرکزی نظرات خود را ابراز کردند.
 
عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار تصریح کرد: بعد از بررسی و تبادل نظر با اعضای شورای مرکزی موضوع به کمیته داوری حزب واگذار گردید تا این کمیته طبق روال قانونی خود ضمن دعوت از خانم راستگو و افراد مطلع جوانب حقوقی موضوع را بررسی و تصمیم نهایی را اتخاذ کند.
 
حبیب زاده در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که کمیته داوری تصمیمی اتخاذ نکند، ما موضعی نخواهیم گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: سخنگو ، حزب ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار